Citat:
Ursprungligen postat av
fredrik29
Var någonstans skrev jag att isak-pengarna är slut? Jag skrev snart har ni väl spenderat alla miljoner och som en skrev det går skatter och agentarvoden bort med, så mycket som ni värvat före och under säsongen kan inte er säsong klassas som annat än ett misslyckande, störst historiskt i publikligan, jag tvivlar men kul för er att ni kan få vara störst på nåt

Måste ha missförstått:
Citat:
AIK har väl spenderat alla Isak-miljoner nu i princip känns det som
Så mycket vi värvat: K.Olsson, Krpic, Stefanelli, Goitom, Lindkvist, Nyholm, och Obasi på korttidskontrakt. Tror inte jag glömt nån nu. Vrdoljak & Thern var lån.
O ja, vi ligger tvåa i en serie där Malmö har överlägset bäst ekonomi. Ser inte hur detta inte är ett praktfiasko.
Tror inte du har nån vidare koll på läget.
Citat:
Ursprungligen postat av
fredrik29
Så du tror inte goitom, serben, ofori o era andra värvningar fått sign-on pengar då? Även om ni inte betalt övergångssummor så har pengar spenderats helt klart, Självklart finns det pengar kvar men att gå ut o säga bara för mff spelat in 500 miljoner ska man vara bäst, så enkelt är det inte speciellt inte när mff inte värvade något inför säsongen mer än lasse Nielsen o skulle vilja påstå att han varit sämst i vår backlinje.
Yes, Ofori som anslöt som nybliven 18-årig afrikan och såldes vidare efter förra säsongen för 10-15 miljoner måste ha svidit i sign-on.
Syftar du på Adu här?