Citat:
Nej, jag tyckte faktiskt inte det var så särskilt intressant.
I det ordinarie programmet var Marcus lika tråkig som förväntat tyvärr. I övrigt fanns det inte mycket att kommentera förutom att Liselott och hennes kompis fortfarande är lika störiga.
På webben tog Thereses tråkiga sumodejt alltför lång tid. Korkat val av dejt dessutom, killarna var INTE roade. Inte lär hon känna dem bättre heller med en sådan typ av dejt.
Jörgen bufflade på i all sin ytlighet och försökte leka vinkännare. Patetisk man.
Återstår Alma och Erik som räddar showen de få minuter vi tillåts se dem.
I det ordinarie programmet var Marcus lika tråkig som förväntat tyvärr. I övrigt fanns det inte mycket att kommentera förutom att Liselott och hennes kompis fortfarande är lika störiga.
På webben tog Thereses tråkiga sumodejt alltför lång tid. Korkat val av dejt dessutom, killarna var INTE roade. Inte lär hon känna dem bättre heller med en sådan typ av dejt.
Jörgen bufflade på i all sin ytlighet och försökte leka vinkännare. Patetisk man.
Återstår Alma och Erik som räddar showen de få minuter vi tillåts se dem.
Nej avsnittet var ju långt ifrån så innehållsrikt som jag hade trott, men är ju alltid roligt med andras synvinklar på avsnitten ändå. Kanske det blir bättre på Marcus gård nästa vecka. Den fjärde tjejen dyker ju upp då och man såg ju henne lite snabbt. Var ju en här i tråden och även jag som tyckte det var nåt bekant med henne?! Kan hon ha varit med förut i BSF? Tyckte hon påminde om en smalare version av Ulrica Nilsson.
Jörgen var ju sitt vanliga jag på webben, dvs inte rolig. men han verkade gilla den nya tjejen och vice versa. Hon tyckte tydligen att han var en man för henne och hade "jättekarisma"
Tror Erik innerst inne känner att Alma är den rätta, magin finns ju där men inte i samma grad med dem andra.
Wille och hans tjejer var ju också bra, rätt kul med leken dem körde och den mörkhåriga verkar ju känna kemin med honom
Sen Therese, katastrofdejt, men är ju dessvärre många bönder som valt dejter som går ut på att göra saker istället för att lära känna varandra vilket är trist.
Detta var dock inte en sådan typ av dejt.