Citat:
Ursprungligen postat av
MrWalldemar
A nice
Har en mg våg så det e chill.
Vad för effekter väntas att få på denna substans då?
Första gångerna blir det lite som åt ghb hållet. Du blir vinglig och får svårt att prata lite som en fylla men du är klar i skallen. Psykiskt infinner sig ett välbefinnande. I början kan man må illa första timmarna av ruset men det är bara att ligga eller sitta bekvämt och njuta av ruset tills det går över.
Det är helt annorlunda och bäst.effekt när man gått in sig på lyrica och kan hantera det i höga doser så man kan ta det till vardags med jobb och socialt liv.
Du bör inte ta något dagen efter då du inte får nån effekt värd nämner ner än ångesten försvinner och lite energi. Så tar du dagen efter även om du höjer dosen så kommer du bli besviken så ha alltid en eller fler dagars mellanrum mellan intagen.
Du har våg säger du, kan du hjälpa oss andra som inte har våg och fylla ett kryddmått med pregabalin och väga det och detsamma med tesked fyll med pregabalin och väg hur mycket pregabalin det är i en tesked.
Det skulle hjälpa.många av oss som tänker köra pulver att dosera utan våg och att slippa väga varje gång även om man har våg så är det ju bekvämare och går snabbare att mäta upp sin dos med kryddmått eller tesked.
Har för mig att jag läst att någon väg och skrivit att ett kryddmått motsvarar 300mg men jag hitta det inte igen men är hundra på att jag läst det då jag doserade pregabalins pulver genom att använda kryddmått som 300mg så vore kul om nån kunde väga ett kryddmått pulver samt en tesked.
Någon skrev att en tesked skulle vara 2,nånting men hittar inte och minns inte exakt vad en tesked var.
Om vi kunde ha på första sidan eller iaf i ett inlägg hur mycket preg det finns i tesked och kryddmått skulle nog många bli glada.