2017-10-25, 13:01
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Ajdå. BO jobbade i chefsställning med flyktingfrågor. Det ligger nära tillhands att misstänka ett samband. Hon har säkert haft fiender av alla sorter.

Fiender som visste att hon skulle befinna sig just där, just då? Jag tror inte det.
Citera
2017-10-25, 13:01
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Nej, men jag pratar om motiv ev. relationer etc. Inte att det skulle vara samma GM.

Ok. Vilka motiv eller relationer pratar du om?
Citera
2017-10-25, 13:02
Medlem
Kvinnan jobbade inte på arbetsförmedlingen utan i kommunen-

Citat:
Ursprungligen postat av vargtavla
Kvinnan jobbade på arbetsförmedlingen. Någon har säkert mördat henne för hon inte hjälpit dem
Citera
2017-10-25, 13:03
Medlem
Kvinnan till höger på bilden är Liselotte

http://www.bt.se/ulricehamn/nytt-center-ska-vagleda-till-jobb/
Citera
2017-10-25, 13:04
Medlem
Hon jobbade inte på arbetsförmedlingen utan i kommunen.

Citat:
Ursprungligen postat av vargtavla
Kvinnan jobbade på arbetsförmedlingen. Någon har säkert mördat henne för hon inte hjälpit dem
Citera
2017-10-25, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Vi har ett bekräftat mord (Ida)

Jag hävdar fortfarande att det är vanligare med naturlig död vid löpning än mord

Källa på detta eller gissar du bara? "Egen reflektion" hör flumskolan till och är icke aktuellt.
Citera
2017-10-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Knappast sjukdom om Polisen nu går ut och varnar ensamma kvinnor som joggar.

Och om kvinnan satt på en "högre position i sitt arbete och som även avhandlade flyktingar då kan nog det vara ett motiv till mordet. Finns både Ja och Nej sägare i den frågan . Att inte acceptera lagar och även de som inte kan acceptera nyanlända .... båda alternativen lika möjliga .
Citera
2017-10-25, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsmys88
Källa på detta eller gissar du bara? "Egen reflektion" hör flumskolan till och är icke aktuellt.

Exakt ! Och vid ett olycksfall går INTE polisen ut och varnar kvinnor för att jogga själv. Eller de kanske varnade med ... Jogga inte går du är dt risk att du faller ner död .
Citera
2017-10-25, 13:14
Medlem
Som sagt, glöm inte bort att Älgar kan vara riktigt farliga..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/article17078751.ab
Citera
2017-10-25, 13:16
Medlem
svennebabbians avatar
min gissning, tänker på ikeanegern

säkert nån raketforskare med sina 4 frua och 20ungar som INTE fått toppboende nere vid Åsunden med sjötomt gratis av kommunen.

eller nån ensamkommande flyktingbarn på 40år som tröttnat på att dom stänger av Wifi
Citera
2017-10-25, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak
Som sagt, glöm inte bort att Älgar kan vara riktigt farliga..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/article17078751.ab

Även om sannolikheten är ytterst låg, är älgar väldigt oberäkneliga. Vildsvin har jag runt mig varje dag, dom är extremt skygga. Men, gå inte emellan suggan och kultingar.
Citera
2017-10-25, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse26
Även om sannolikheten är ytterst låg, är älgar väldigt oberäkneliga. Vildsvin har jag runt mig varje dag, dom är extremt skygga. Men, gå inte emellan suggan och kultingar.

Det är sant det, Vildsvin torde det finnas även där, dom är som du säger heller inget man vill hamna i vägen för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in