Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Dom är extrema öppna med att dom är sionister. Att dom slängde ut sitt ungdomsförbund är inte heller det någon hemlighet.
Aldrig kommer att lyckas? Var ganska många hundra år sen detta var ett faktum, kanske tusentals år om man spårar det Babylonska skattesystemet från då till nu.
Förklara gärna alla omfattande krig mellan nationer genom de senaste årtusendena?
Kungarna, drottningarna och kejsarna löd knappast under någon högre liggande ordning.
De kristnade höll långt ifrån ihop. Därmed håller den teorin ej.
Tråden handlar främst om empati. även om du och jag kanske förstår att det bara handlar om skenet av empati.
För mig är det inte hela världen. Min värld är mindre och jag ligger så gott det går hedgad mot den större världens problem. Det räcker med att veta att det är en bluff och sedan fokusera på det som har relevans.
Där kommer "empatiska" kvinnor i vårat liv in... bort med bluffen. Boom, så är man personligen på banan igen. Inget konstigt. Romarriket hade andra problem och lånsiktig valutaförorening. Portugal gick inflationsdöden till mötes med tillgång till allt brutet guld i Sydamerika. Pooof.
Så går det.
Får globalisterna makten och reglerar efter sina behag, kommer deras imperie obönhörligen att falla.