Såg nyss Filip & Fredrik som noterade att Jenny Alversjö flirtat ordentligt med Danny Saucedo i nyhetsmorgon nyligen. Tycker bara synd om hennes man som ska behöva sitta och se hur "H.r.a.n sitter och dregglar över danny:
Såg nyss Filip & Fredrik som noterade att Jenny Alversjö flirtat ordentligt med Danny Saucedo i nyhetsmorgon nyligen. Tycker bara synd om hennes man som ska behöva sitta och se hur "H.r.a.n sitter och dregglar över danny:
Lite som Frankensteins monster där man plockat näsan, ögonen, mun och resten från olika människor !
Utseendet bryr jag mig väl inte direkt om utan det som stör mig är att hon verkar vara en vedervärdigt äcklig människa helt enkelt !
Jag funderade just vart hon tog vägen. Dock skönt att Anders Pihlblad fixat tillbaka den gamla frisyren, istället för den ytterst märkliga pottfrisyr han envisades med ett par dagar.
Nu är jag konfunderad. Jag har länge ansett att Jenny är sveriges fulaste kvinna, hands down.
Min fru är helt övertygad att hon är transvestit.
Nu på senare tid så har jag inte kunnat släppa tanken på att Jenny i själva verket är en man som pk-TV4 tagit in.
Blir inte riktigt klok på "henne".
Ibland tycker jag att hon är en ful kvinna, ibland tycker jag att hon är transvestit.
Det som talar för att hon är transvestit är ju att hon är så hiskligt ful medan hennes kollegor är vackra.
Någon som vet?
Där har du fel Kristina lugn fulaste kvinnan.
Inget fel på Jenny.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!