2017-10-23, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steven88
Förlåt mig men svs är kanske inte den bästa pokerklienten men har den bästa spelarbasen, om man ser hur många fiskar där är. Och att chatten inte fungerar spelar ingen som helst roll för mig.

Och att borden öppnar stora är ju pga av dig själv, går ju att ställa in sånt..

Att alla borden pausas borde tämligen inte heller spela någon roll då man brukar pausa allt när man tex går ifrån datorn.

"Och att borden öppnar stora är ju pga av dig själv, går ju att ställa in sånt.. "
Standardinställningar menar du?
Kanske fungerar det för dig men det är väl som allt annat, en del saker fungerar för vissa andra inte.

"Att alla borden pausas borde tämligen inte heller spela någon roll då man brukar pausa allt när man tex går ifrån datorn."
Märks att du inte lirar seriöst, du byter aldrig ett bord eller hur? Går ut från ett för att gå in på ett annat?

"Och att chatten inte fungerar spelar ingen som helst roll för mig. "
Sen chatten där ska man åtminstone kunna se vad som hänt i senaste given om man råkat spela på ett annat bord just då, som sagt du verkar inte spela seriöst så jag förstår att du inte hajar men vi som gör det tycker detta är värdelöst.
Citera
2017-10-24, 06:17
Medlem
Krickerts avatar
Har slutat spela helt och hållet sen dom lanserade den nya klienten,helt värdelös.
Samma sak med nya hemsidan,katastrofalt dålig och omöjlig att navigera.
Citera
2017-10-24, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Har slutat spela helt och hållet sen dom lanserade den nya klienten,helt värdelös.
Samma sak med nya hemsidan,katastrofalt dålig och omöjlig att navigera.

Den blev mycket plottrig och känns inte stabil. Verkar bryta ofta.
Samtidigt så är det ytterst svårfiskat eftersom nästan alls spelare har suttit med i många år och är overlag duktiga spelare.
Finner det mycket svårt att tjäna pengar på SVS.
Citera
2017-10-24, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Den blev mycket plottrig och känns inte stabil. Verkar bryta ofta.
Samtidigt så är det ytterst svårfiskat eftersom nästan alls spelare har suttit med i många år och är overlag duktiga spelare.
Finner det mycket svårt att tjäna pengar på SVS.

Villket dock borde resultera i att du kan/borde utveckla ditt spel och får möjlighet att fiska på andra siter? Fallet sig ganska naturligt att man rimligtvis blir bättre med tiden.
Citera
2017-10-24, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Villket dock borde resultera i att du kan/borde utveckla ditt spel och får möjlighet att fiska på andra siter? Fallet sig ganska naturligt att man rimligtvis blir bättre med tiden.

Det är ju ett väldigt litet antal med spelare och jag har varit med sen start. Spelade 5 år på Unibet innan.
Spelat pokerstar under ett par år och där var underlaget mycket storre.
Men även där är det tufft numera.
Gulddagarna är forbi. De flesta lirar nu flera bord och supertight precis som man ska gora om man vill plussa.
Tråkigt som fan att sitta och geta på SVS mot samma spelare i samma klass.
I längden mynnar ju det ut sig plus minus 0 efter ett tag.
Har skurit ned och sitter bara och toklirar med småsummor. Kul innan wirren vinner. Ha ha
Citera
2017-10-25, 17:49
Medlem
TheSubjectSteves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Fiskarn
Jisses, trodde ni var utdöda vid det här laget.
Nej, men det är kul att SvS har er trogna spelare kvar, en grupp som troligen inte kommer växa
förrens någon av alla buggar som SvS fortfarande inte gjort ett skit åt?

Loggar in ibland för att se om något hänt men icke, mer värdelös klient får man leta efter.
Öppnar man mer än ett bord kan man inte klicka på stå över och byta ett bord för
då pausar ALLA borden, braaaaa eller nåt.
När man öppnar ett bord fyller det hela skärmen, tur man är förberedd och van vid det här laget
men ska det behöva vara så?
Chatten är offline var god starta om klienten, ok men nehej funkar iaf inte, braaaa.
Dessa buggar bland flera har varit ända sen i mars i år???

Lycka till....

Det är en skandal att de inte sätter in bättre resurser och fixar buggarna. Klienten skulle annars vara mycket bra där man kan spela på anonym bord och avsaknad av statistikprogram och huds. Skulle Svenska spel fixa buggarna och sätta in aggressiv marknadsföring för mer trafik så skulle de vara den helt överlägset bästa pokersajten för Svenskar.

Folk som klagar på SVS kan ställa sig frågan om de vill ha det som CG på Stars? En massa nitar som sitter och kör 100 bord samtidigt från de lägre nivåerna.
Citera
2017-10-26, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSubjectSteve
Det är en skandal att de inte sätter in bättre resurser och fixar buggarna. Klienten skulle annars vara mycket bra där man kan spela på anonym bord och avsaknad av statistikprogram och huds. Skulle Svenska spel fixa buggarna och sätta in aggressiv marknadsföring för mer trafik så skulle de vara den helt överlägset bästa pokersajten för Svenskar.

Folk som klagar på SVS kan ställa sig frågan om de vill ha det som CG på Stars? En massa nitar som sitter och kör 100 bord samtidigt från de lägre nivåerna.

Ja, verkligen. Nu är det ju inte så att Svs är ensamma om anonyma bord och att jobba bort huds odyl.
Tvärtom finns det flers bra siter där det förekommer.
Nej, problemet är att det inte görs något åt användarvänligheten öht. Att inte ta åt sig kritiken för att sen tro att det är bra när folk inte orkar tjata mer. Påminner mig lite om deras egen lottoreklam när vinnarna tog sig åt öronen och inte ville lyssna .
För övrigt var det längesen jag spelade på svs mer än lite sporadiskt, synd mycket synd.
Citera
2017-10-29, 19:13
Medlem
Jaha, får ni igång klienten...???
Citera
2017-10-29, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duekass
Jaha, får ni igång klienten...???

Nej. Är det inte SM idag?
Citera
2017-10-29, 19:19
Medlem
MenTrorus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12345666

De är SM och jag är anmäld sitter här väntar när min stack sakta men säkert försvinner för jag inte kommer in på svenska spel... Undra hur mkt panik svenska spel har nu.. Eller om dem pausat hela klienten tills den funkar för alla?
Citera
2017-10-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenTroru
De är SM och jag är anmäld sitter här väntar när min stack sakta men säkert försvinner för jag inte kommer in på svenska spel... Undra hur mkt panik svenska spel har nu.. Eller om dem pausat hela klienten tills den funkar för alla?

Enligt ett meddelande på kundtjänst via telefon är SM pausad tills vidare.
"Vi vet inte när problemet är löst."
Citera
2017-10-29, 19:23
Medlem
Zotrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12345666

Jo, 6-manna.
Jag skulle "late-regga" men stod bara och snurrade...Sedan helt plötsligt efter 10min så hade det dragits pengar men jag hade inte fått upp något bord så jag var tvungen att sitta och leta bland alla 600 personer och trycka upp mitt bord manuellt och då stod det är turneringen är pausad och det är den fortfarande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in