2017-10-21, 22:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Det här säger väl allt om detta, Lasse har råkat ut för en kaninkokerska.

Fy fan vad media borde skämmas, men de är ju så satans jävla dumma att de inte ens fattar det när de får höra det jag citerat ovan utan istället publicerar de det och låter alla se vilka blåsta jävla idioter de är.

En karriär förstörd och ett namn för alltid draget i smutsen och sammankopplat med metoo, detta pga en kaninkonerska och medias iver att skydda Virtanen. Äckligt...
Ja, jag tror också han fallit offer för en som hakar på drevet. Farlig utveckling det här, och ingen övervakar den...
Citera
2017-10-21, 22:49
Medlem
Citat:

Fy fan vad media borde skämmas, men de är ju så satans jävla dumma att de inte ens fattar det när de får höra det jag citerat ovan utan istället publicerar de det och låter alla se vilka blåsta jävla idioter de är.

En karriär förstörd och ett namn för alltid draget i smutsen och sammankopplat med metoo, detta pga en kaninkonerska och medias iver att skydda Virtanen. Äckligt...
Mycket möjligt men det är ju fortfarande ord mot ord, Lasses ord väger inte tyngre bara för att han är barnprogramledare.
Citera
2017-10-21, 22:51
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det finns inget så farligt som en dumpad kvinna som har kvar sina känslor, de vill bara hämnas att deras känslor är obesvarade. Deras känslor övergår till ett rent hat som kan bli totalt livsfarligt. (tänk filmen: Farlig förbindelse)

Den klassiska kaninkokerskan.
Nu är hon nog inte så pass galen, men det är nog högst troligt att det här är nån form av hämnd. Mer än ett äkta #Metoo statement.
Citera
2017-10-21, 22:52
Medlem
MADs avatar
Citat:

Tror de flesta ser igenom det här, till skillnad från Timell.
Citera
2017-10-21, 23:37
Bannlyst
Såg att expressen redigerat bort i artikeln jag tidigare citerat att de haft ett förhållande,,, det finns anledning att kopiera deras artiklar och inte bara länka...
Men helt klart fel på henne som kommer dragandes om en story från 2013 och mellan dess då varit ihop med han.

Om man funderar lite så är det märkligt att kroner timell hängs men media skyddar aftonbladets virtanen och svt chefen, är det en socialdemokratisk kultur att skydda de sina, ja inte kroner som inte kommit tillräckligt hög upp.
Sen om man tittar på feministisk jämställdhet så är det ingen av alla kvinnor som ofredat, våldtagit "barn" på HVB hem som vare sig namnges eller vissas upp på bild.
Så är det bara sexuellt tvång mot kvinnor som är fel, precis som att det är förbjudet att köpa sex men inte att sälja det...
Senast redigerad av beaver_se 2017-10-22 kl. 00:04.
Citera
2017-10-21, 23:52
Medlem
patajavels avatar
Han ljuger ju lite i sitt försvarstal. Han har ju tidigare varit involverad i nåt bråk på grand hotell i Norrköping. Finns artiklar någonstans.
Men han har ju rätt som alla andra att ibland vara otrevlig, så jag säger inget om det.

I den här historien så är han nog skapligt oskyldig, även om jag personligen tycker att det borde vara brottslig att skicka nakenbilder till någon när man är Lasse Kronér.

Jag hoppas han blir benådad, men att han slutar som programledare. Typ.
Citera
2017-10-22, 00:06
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Han ljuger ju lite i sitt försvarstal. Han har ju tidigare varit involverad i nåt bråk på grand hotell i Norrköping. Finns artiklar någonstans.
Men han har ju rätt som alla andra att ibland vara otrevlig, så jag säger inget om det.

I den här historien så är han nog skapligt oskyldig, även om jag personligen tycker att det borde vara brottslig att skicka nakenbilder till någon när man är Lasse Kronér.

Jag hoppas han blir benådad, men att han slutar som programledare. Typ.

Fast han skickade väl aldrig nakenbilder? Kvinnan beskriver för övrigt deras senare relation som en "vänskapsrelation" med destruktiva, sexuella inslag som hon innerst inne inte ville ta del av. Nej, hur jag än anstränger mig så förstår jag inte varför detta är värt artiklar i slaskpressen och en polisanmälan 2017. Jag skrev tidigare att MeToo-kampanjen måste förenas med sans och balans för att kunna tas på allvar men det vi ser nu är fullkomligt sanslöst.
Citera
2017-10-22, 00:23
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Fast han skickade väl aldrig nakenbilder? Kvinnan beskriver för övrigt deras senare relation som en "vänskapsrelation" med destruktiva, sexuella inslag som hon innerst inne inte ville ta del av. Nej, hur jag än anstränger mig så förstår jag inte varför detta är värt artiklar i slaskpressen och en polisanmälan 2017. Jag skrev tidigare att MeToo-kampanjen måste förenas med sans och balans för att kunna tas på allvar men det vi ser nu är fullkomligt sanslöst.
Jag håller med dig.
Har bara slarvläst artiklar. Tyckte det stod att han skickat nakenbilder.

Som sagt. Jag har fått för mig att han är en snäll och go "gubbe". Så jag hoppas att det inte blir något mer på honom än det här "oskyldiga ".

Däremot så är det ju ganska skönt ifall vi någongång slipper alla gubbar i alla program på tv och kan få något "fräschare".

Måste jag tala om att jag har druckit? 😉
Citera
2017-10-22, 03:10
Medlem
Zoom008s avatar
Helt sjukt då damen och Lasse senare hade ett förhållande. Tyvärr slinker såna här galna och bittra kvinnor igenom och förstör det som skulle "bli nåt bra". Blev faktiskt larvigt att läsa samtidigt som den riktige våldtäktsmannen Virtanen sitter och trycker i ett hörn eller som det visats sitter med professor Fetknopp GW på krogen och sörplar. Inte för att jag avgudar Lasse Kroner men där gick nog gränsen för vilken skittidning det nu var som drog upp honom i deras eget byk.

Hur många tror på det här och att polisanmäla honom är som ett stort skämt. Är det några som ska in i sexbunker och dårhus är det Virtanen och Timell.
Senast redigerad av Zoom008 2017-10-22 kl. 03:15.
Citera
2017-10-22, 03:19
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
När jag var på restaurang i Göteborg 2015 såg jag Kronér flirta med en kvinna i 30-års åldern. Hon kan ha varit 28, 29 också...Jävla äckelgubbe! Hoppas på ett långt fängelsestraff om det visar sig att han skickat sms till tjejen.
Ock hur gick det till? Tog han fram staken som Timell och sa att han ville visa nåt? Jag såg också Kroner i Göteborg för många år sen på en krog och det fanns inga tendenser till att han skulle vara någon slusk. Skärp dig med ditt skitsnack.
Citera
2017-10-22, 03:25
Medlem
cece123s avatar
Tycker Kroner är ful som stryk
och patetisk i sina försök att vara
ihop med unga tjejer.
Fet,tunnhårig och ful, utan självinsikt.
Förhoppningsvis blir denna relation
ett wakeup call för honom.
Citera
2017-10-22, 03:27
Medlem
Zoom008s avatar
Fy fan. Jag hoppas att Kroner anmäler Aftonbladet för förtal om det var den kommunistblaskan som skrev detta. Vilken vidrig tidning och så sitter dom värsta alkisarna på deras arbetsplats Virtanen och GW Persson och super med haklapp och stora kärl. Man mår ju verkligen illa och förhoppningsvis så anmäler Lasse detta. Kanske även kärringen som hittar på allt skit åker med i samma åtal. Aftonbladet är nog det värsta dasspapperet som det finns och duger inte ens om man skitit på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in