2017-10-22, 02:32
Medlem
Fattar du att det du säger här är att män ska absolut inte avkrävas att förstå att kvinnor inte vill knulla med dem redan första gången tjejen säger nej?

Man kan alltså inte kräva alls av män att de ska begripa att kvinnors vilja faktiskt ska respekteras lika mycket som deras egen?

varför inte förbjuda de män som inte klarar av ovan att "slippa ut från högstadiet"?
Vore ju betydligt mer adekvat handling.
Citera
2017-10-22, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Fattar du att det du säger här är att män ska absolut inte avkrävas att förstå att kvinnor inte vill knulla med dem redan första gången tjejen säger nej?

Man kan alltså inte kräva alls av män att de ska begripa att kvinnors vilja faktiskt ska respekteras lika mycket som deras egen?

varför inte förbjuda de män som inte klarar av ovan att "slippa ut från högstadiet"?

Jo, det kan man kräva, och det är en liten minoritet män som inte förstår det varav de flesta av dem är importerade och skiter i det.
Men kallar man en spader för en spader blir det drev direkt, så njut nu, ni har själva satt er i den här rävsaxen och ni får fan lösa den själva.
Citera
2017-10-22, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Jo, det kan man kräva, och det är en liten minoritet män som inte förstår det varav de flesta av dem är importerade och skiter i det.
Men kallar man en spader för en spader blir det drev direkt, så njut nu, ni har själva satt er i den här rävsaxen och ni får fan lösa den själva.

Nej jag skulle nog hävda att det är en majoritet av män i världen som inte helt respekterar kvinnors vilja.
Och detta faktum är knappast feministers fel. Avsevärt mer antifeministers fel.
Citera
2017-10-22, 02:53
Medlem
Citat:
Nej jag skulle nog hävda att det är en majoritet av män i världen som inte helt respekterar kvinnors vilja.
Och detta faktum är knappast feministers fel. Avsevärt mer antifeministers fel.

Du får hävda vad du vill, statistiken talar emot dig. Och varje frisk människa vet och ser att så inte är fallet heller.
Det är feministers fel att Sverige släppt in massa främlingar med en kvinnosyn hemmahörande på 1000-talet som inte behövt ta ansvar. Nu får de skörda vad de sått och njuta av den mångkulturella upplevelsen.
Och kom inte med den gamla dyngan att svenska män också grisar, det gör de visserligen, men de importerade främlingarna är extremt överrepresenterade och den största orsaken till epidemin.

Våga se elefanten i rummet. Någon. Jvla. Gång.
Citera
2017-10-22, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Om kvinnor inte tar initiativ till sex så får man väl anta att de inte vill ha det?

Hon ska alltså göra det klart när hon inte vill men inte när hon vill?

Okej. Låt oss genomföra det. Det i sig själv betyder att män lugnt kan sluta att fixa upp sig för helgen. För männen skall i princip inte stöta på kvinnor. Det är vad ni säger. Män som stöter och flörtar med kvinnor under helgen vill ha sex.

Så män skall sluta stöta på kvinnor. Det i sig är absurdt. Män kommer flörta och vilja ha sex med kvinnor. Tyvärr, om det inte sker någon sorts kastrationsprojekt eller något liknande så kommer män
vilja ha sex med kvinnor. Så kvinnor måste lära sig att säga nej till män, Ja.

Varför detta är ett problem förstår jag inte. Jag har haft homosexuella män som flörtat med mig, jag har viftat bort det och skämtat om det. Inte några problem. Om jag skulle vakna full, i en lägenhet med en man som fingrar mig i rumpan? Nej, jag skulle inte blygt bara gå med på det.
Citera
2017-10-22, 02:58
Medlem
Citat:
Du får hävda vad du vill, statistiken talar emot dig. Och varje frisk människa vet och ser att så inte är fallet heller.
Det är feministers fel att Sverige släppt in massa främlingar med en kvinnosyn hemmahörande på 1000-talet som inte behövt ta ansvar. Nu får de skörda vad de sått och njuta av den mångkulturella upplevelsen.
Och kom inte med den gamla dyngan att svenska män också grisar, det gör de visserligen, men de importerade främlingarna är extremt överrepresenterade och den största orsaken till epidemin.

Humanismen har nog lite skuld i det också.
Citera
2017-10-22, 02:59
Medlem
Citat:

Nej kära du, statistiken talar för mig.
var 3:e kvinna i världen har någon gång sista året blivit utsatt för sexbrott eller våld av något slag från man. ( finns rejäla studier gjorda i ämnet) var 10:e kvinna har blivit utsatt för våldtäkt eller våldtäktsförsök.
Varje "frisk" kvinniska vet att jag har rätt.

Invandring har inte med denna fråga att göra...så jälva trött på detta tjat för övrigt.

Aldrig någonsin slagit dig att män och kvinnor av arten homo sapiens också existerar utanför Sveriges gränser?
Citera
2017-10-22, 03:04
Medlem
Citat:

Hur får du detta från det jag säger, det jag förespråkar är att kvinnor lär sig att vara både medvetna om verkligheten och att vara att kämpa. Så många "våldtäktsfall", såsom det jag nämnde innefattar fall där kvinnan, fast hon var ovillig, obekväm varken verbalt eller fysiskt uttryckte detta. Vilket gjorde att polisen och åklagare släppte mannen fri.

Vad vill du exakt, att män (Såsom kvinnan i frågan) som är påverkade av alkohol och annat, på något vis, skall detektera att kvinnan inte är villig trots att hon inte skickar någon klar signal för detta?
Citera
2017-10-22, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goralux
Okej. Låt oss genomföra det. Det i sig själv betyder att män lugnt kan sluta att fixa upp sig för helgen. För männen skall i princip inte stöta på kvinnor. Det är vad ni säger. Män som stöter och flörtar med kvinnor under helgen vill ha sex.

Så män skall sluta stöta på kvinnor. Det i sig är absurdt. Män kommer flörta och vilja ha sex med kvinnor. Tyvärr, om det inte sker någon sorts kastrationsprojekt eller något liknande så kommer män
vilja ha sex med kvinnor. Så kvinnor måste lära sig att säga nej till män, Ja.

Varför detta är ett problem förstår jag inte. Jag har haft homosexuella män som flörtat med mig, jag har viftat bort det och skämtat om det. Inte några problem. Om jag skulle vakna full, i en lägenhet med en man som fingrar mig i rumpan? Nej, jag skulle inte blygt bara gå med på det.

Du skulle inte gå med på att en man tagit sig friheten att fingra i din rumpa (usch) när du inte sagt att du vill det.
Vet du, det kan jag förstå, kan du förstå den homosexuelle mannens förvirring när du inte heller sagt att du inte vill det?
Citera
2017-10-22, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goralux
Hur får du detta från det jag säger, det jag förespråkar är att kvinnor lär sig att vara både medvetna om verkligheten och att vara att kämpa. Så många "våldtäktsfall", såsom det jag nämnde innefattar fall där kvinnan, fast hon var ovillig, obekväm varken verbalt eller fysiskt uttryckte detta. Vilket gjorde att polisen och åklagare släppte mannen fri.

Vad vill du exakt, att män (Såsom kvinnan i frågan) som är påverkade av alkohol och annat, på något vis, skall detektera att kvinnan inte är villig trots att hon inte skickar någon klar signal för detta?

"Det måste göras klart för även unga flickor, att de förstår att när en man frågar 02:30 på natten om de vill se hans ukelele samling så frågar han om de vill knulla. Och än mer, förstå att som fria, självständiga kvinnor har de ett ansvar."

Vad har unga flickor "ansvar" för? att män vägrar fatta att om kvinnor tacka nej till sex, när de står där och beundrar hans ukelele samling så ska de skylla sig själva och "ta sitt ansvar" för hans val av handling eller?

Enda kvinnor har "ansvar" för härvidlag är att inte våldta män, inte bjuda hem oskyldiga pojkar kl 2:30 på natten för att beundra säckpipe-samlingen och därmed genast tro att de därmed ha rätt göra vad fan de vill med honom.
Detta fattar i regel kvinnor alldeles utmärkt, men tydligen inte vissa män, och ursäkta igen men det BÖR de alltså klara, för att passera testet: "ansvarsfull människa" gör de inte det, så well då får vi ju låsa in dem från början ch inte kvinnor, eftersom problemet helt är dessa mäns.
Senast redigerad av Merapi 2017-10-22 kl. 03:13.
Citera
2017-10-22, 03:10
Medlem
Citat:
Nej kära du, statistiken talar för mig.
var 3:e kvinna i världen har någon gång sista året blivit utsatt för sexbrott eller våld av något slag från man. ( finns rejäla studier gjorda i ämnet) var 10:e kvinna har blivit utsatt för våldtäkt eller våldtäktsförsök.
Varje "frisk" kvinniska vet att jag har rätt.

Invandring har inte med denna fråga att göra...så jälva trött på detta tjat för övrigt.

Aldrig någonsin slagit dig att män och kvinnor av arten homo sapiens också existerar utanför Sveriges gränser?

Du förstår ju inte dig på statistiken, jag vet att du är indoktrinerade och har en högst medelmåttig mental kapacitet, men detta måste bemötas en gång för alla.
Bara för att en tredjedel av alla kvinnor blivit trakasserade betyder inte det att en tredjedel av männen trakasserat inser du väl?
Om vi har en skolklass på 20 elever bestående av 10 pojkar och 10 flickor och alla flickor blir trakasserade av en och samma kille så har 100% av tjejerna blivit trakasserade, samtidigt bara 10% av killarna är direkt ansvariga.
Denna okunskap är så tröttsam, och om det inte är okunskap så är det lögn vilket är ännu värre.

Jo, invandring har en jävla massa med denna fråga att göra då de senaste årens epidemi av sexualbrott utförs av en viss typ av män. Det är till och med oschysst att kalla de för invandrare då det nedvärderar de flesta invandrargrupper som sköter sig. Det är en viss typ av invandrare från en viss kultur specifikt. En kultur där deras egna kvinnor inte ens får gå ut eller ha sex innan äktenskap. Elefanten i rummet du inte vågar eller vill tala om.
Citera
2017-10-22, 03:14
Medlem
Citat:
"Det måste göras klart för även unga flickor, att de förstår att när en man frågar 02:30 på natten om de vill se hans ukelele samling så frågar han om de vill knulla. Och än mer, förstå att som fria, självständiga kvinnor har de ett ansvar."

Vad har unga flickor "ansvar" för? att män vägrar fatta att om kvinnor tacka nej till sex, när de står där och beundrar hans ukelele samling så ska de skylla sig själva och "ta sitt ansvar" för hans val av handling eller?

Enda kvinnor har "ansvar" för härvidlag är att inte våldta män, inte bjuda hem oskyldiga pojkar kl 2:30 på natten för att beundra säckpipe-samlingen och därmed genast tro att de därmed ha rätt göra vad fan de vill med honom.
Detta fattar i regel kvinnor alldeles utmärkt, men tydligen inte vissa män, och ursäkta igen men det BÖR de alltså klara, gör de inte det, så well då får vi ju låsa in dem från början.

Vi låser ju redan in folk som begår brott idag, vad är det för ny, revolutionerande lösning du föreslår menar du?
Om det nu vore så himla hemskt att vara ute på stan eller krogen som kvinna är det märkligt att kvinnor fortsätter gå ut i samma utsträckning, antalet slampor på stan har ju knappas minskat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in