Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Nej kära du, statistiken talar för mig.
var 3:e kvinna i världen har någon gång sista året blivit utsatt för sexbrott eller våld av något slag från man. ( finns rejäla studier gjorda i ämnet) var 10:e kvinna har blivit utsatt för våldtäkt eller våldtäktsförsök.
Varje "frisk" kvinniska vet att jag har rätt.
Invandring har inte med denna fråga att göra...så jälva trött på detta tjat för övrigt.
Aldrig någonsin slagit dig att män och kvinnor av arten homo sapiens också existerar utanför Sveriges gränser?
Du förstår ju inte dig på statistiken, jag vet att du är indoktrinerade och har en högst medelmåttig mental kapacitet, men detta måste bemötas en gång för alla.
Bara för att en tredjedel av alla kvinnor blivit trakasserade betyder inte det att en tredjedel av männen trakasserat inser du väl?
Om vi har en skolklass på 20 elever bestående av 10 pojkar och 10 flickor och alla flickor blir trakasserade av en och samma kille så har 100% av tjejerna blivit trakasserade, samtidigt bara 10% av killarna är direkt ansvariga.
Denna okunskap är så tröttsam, och om det inte är okunskap så är det lögn vilket är ännu värre.
Jo, invandring har en jävla massa med denna fråga att göra då de senaste årens epidemi av sexualbrott utförs av en viss typ av män. Det är till och med oschysst att kalla de för invandrare då det nedvärderar de flesta invandrargrupper som sköter sig. Det är en viss typ av invandrare från en viss kultur specifikt. En kultur där deras egna kvinnor inte ens får gå ut eller ha sex innan äktenskap. Elefanten i rummet du inte vågar eller vill tala om.