2017-10-21, 08:32
Medlem
RadioDDR1s avatar
Det här börjar likna en statskupp utfört av feministerna.
Citera
2017-10-21, 08:32
Medlem
DyslexiKungens avatar
Nu vet vi inte riktigt vad detta handlar om riktigt, för att Sexuella trakasserier är ju ett omfattande område.

Det kan ju vara t.e.x som i detta fall?

- Att prata eller skämta om sex med någon som inte gillar det.

mvh/
Citera
2017-10-21, 08:36
Medlem
A-torps avatar
Klart Aftonhoran vill hänga ut så många som möjligt nu, man vill ju skydda sin gunstling Virtanen. Dessutom tar man ju bort fokus från alla importerade ingenjörer som begår gruppvåldtäkter.

Hela #metoo- kampanjen är ett stort skämt, helt plötsligt har nästan varenda kvinna blivit utnyttjad.
Citera
2017-10-21, 08:36
Medlem
Dett är absurt, kommer jag snart bli uthängd i aftonbladet av någon av mina fd arga ex. Varför inte starta en tråd där kvinnor som kan ha gått sängvägen till jobb eller häng ut kvinnor som blir "kär" i gamla stenrika gubbar.Kvinnor som utnyttjar flyktingbarn?
Citera
2017-10-21, 08:49
Medlem
Adeptuss avatar
"Det är mycket sällan vi publicerar namn (och bild) på personer som inte är dömda"
- Lena Mellin aftonbladet

...Inga problem att publicera bild och namn på Lasse kroner dock! Fredrik Virtanen samt SVT-chefen vars lön betalas av oss skattebetalare är fortfarande skyddade. En mer sant citat vore:

"Vi skyddar våra egna"

- Lena Mellin aftonbladet
Citera
2017-10-21, 08:53
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap0
Dett är absurt, kommer jag snart bli uthängd i aftonbladet av någon av mina fd arga ex. Varför inte starta en tråd där kvinnor som kan ha gått sängvägen till jobb eller häng ut kvinnor som blir "kär" i gamla stenrika gubbar.Kvinnor som utnyttjar flyktingbarn?

Det här har gått över styr totalt. Ett hämndlystet ex polisanmäler något som ska ha inträffat för fem år sedan och aftonblaskan hänger ut Kroner med illa dold skadeglädje.

Det är en ren förolämpning mot de kvinnor som faktiskt har råkat ut för riktiga övergrepp.
Citera
2017-10-21, 08:55
Medlem
Scrapers avatar
Jag har orosanmält kvinnan för att ha varit tillsammans med Lasse Kronér ett helt år.
Citera
2017-10-21, 09:06
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap0
Håller med, det här blir ju helt absurt... Jag vet om ett antal kvinnor som trakasserat sina män eller ex... Vilka vidriga kärringar det finns
Citera
2017-10-21, 09:06
Medlem
Badios avatar
När AB ändå håller på så kan de ju använda bilden av en heilande Lasse i Doobidoo så slår de två flugor i en smäll. Sexuellt trakasserande nazi. Kan inte bli bättre.
https://imgur.com/a/tMb9W
Citera
2017-10-21, 09:07
Medlem
Profanitys avatar
#methree Orkar snart inte längre, snart finns det inga kvar som kan leda våra fina tvprogram. Hahaha.
Citera
2017-10-21, 09:08
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
När AB ändå håller på så kan de ju använda bilden av en heilande Lasse i Doobidoo så slår de två flugor i en smäll. Sexuellt trakasserande nazi. Kan inte bli bättre.
https://imgur.com/a/tMb9W
🤣😂 bäst hittills 😂😂
Citera
2017-10-21, 09:22
Moderator
v50s avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto