2017-10-21, 07:57
Medlem
Kvinnans historia är inte trovärdig.

Först blev hon sextrakasserad, sedan inledde hon en relation med mannen som sextrakasserade henne som varade i ett år. Och först nu, fem år efter de påstådda sextrakasserierna, så polisanmäler hon.

Låter snarare som att kvinnan fortfarande är bitter över att kärleksrelationen med kändisen tog slut, i kombination med den rådande metoo-masspsykosen.
Citera
2017-10-21, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Och de hycklande jävla rövlapparna på Aftonbladet gör en (sin vana trogen i dessa dagar) rewrite på Expressens artikel och hänger ut även Lasse med namn och bild.

Men Fredrik Virtanen åtnjuter fortfarande anonymitetens varma famn hos samtliga de stora medierna.

Det finns inga ord för den olycka jag önskar bringas svensk media.

aftonbladet i synnerhet
Citera
2017-10-21, 08:03
Medlem
dANiis avatar
Ja denna är långsökt, pinsamt att AB ståtar detta på förstasidan..

Man får lust att slänga upp en egen sida med AB's sexualförbrytare, det är nära.
Citera
2017-10-21, 08:04
Medlem
Kipps avatar
Det gäller att smida medan järnet är varmt.
Citera
2017-10-21, 08:05
Medlem
midnightramblers avatar
Alltså den här är ju mest absurd. Snacka om att misskreditera och bagatellisera de som FAKTISKT varit med om övergrepp. Tycker lite synd om Lasse...
Citera
2017-10-21, 08:09
Medlem
Målet är att få kränka vita män. Detta är varför jag aldrig tar en kvinna på allvar längre.
Citera
2017-10-21, 08:20
Medlem
Det här tror jag inte på...är nog ett förhållande som spårat...synd om kroner. Häng ut praktikanten ist!!!
Den här kampanjen har gått över styr...
Citera
2017-10-21, 08:22
Medlem
Typexempel på vad häxjakt och mobbeteende mynnar ut i. Man har totalt rundat rättsystemet och praktiserar medeltida skampåle istället, utan sans, vett eller förnuft. De två personerna har för guds skull varit ett par! Det har uppenbarligen inte slutat i bästa samförstånd och då tycker kvinnan att det går bra att kasta Kronér på den feministiska brasan.

Hela den här pöbelrättvisan känns så jävla ovärdig för ett civiliserat samhälle där män ska vara närmast rättslösa och inte få sin sak prövad ordentligt.
Citera
2017-10-21, 08:25
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Nu är det viktigt att rätt personer hängs ut. I det här fallet har en kvinna som varit ihop med Kronér ett år anmält honom för sexuella trakasserier. Det låter inte trovärdigt.

Problemet med sexuella trakasserier mot kvinnor är gigantiskt, men allt som händer mellan en man och en kvinna klassas inte som sexuella trakasserier.
Du kanske tycker att det var fel att kriminalisera våldtäkt inom äktenskap också? Lagen som kom 1965.

Snuskgubbarna kommer äntligen fram till ytan....
Citera
2017-10-21, 08:25
Medlem
Studsbolls avatar
Det kommer dyka upp mängder med dylika tveksamma anklagelser nu när möjligheten till hänga ut och misstänkliggöra har blivit accepterat. Riktiga svin kommer gå fri på grund av falska anklagelser.
Citera
2017-10-21, 08:26
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Jaså blev de ett par lite senare också? Snacka om att utnyttja situationen. Hon vet att hennes version kommer att backas upp totalt av feminist-media och aldrig ifrågasättas. Detta är hennes hämnd för att relationen med en omtyckt kändis tog slut. Fy fan.
Ja, de blev ett par. Jag känner att detta är en situation som bara är att lägga till handlingarna.
Saxat ur Expressen:

För några år sedan hände det en situation som jag uppenbarligen missuppfattade.

Den ledde till att jag hade samtal med mina chefer och sedan även tre-partssamtal med personen i fråga och det slutade med att vi i samförstånd pratade igenom det grundligt och jag bad om ursäkt för att jag missuppfattat situationen.

Ett år senare inledde vi två ett förhållande som varade under typ ett år. Och finns det saker under den tiden av vårt förhållande eller efter som den personen är missnöjd med så får hon ju självklart kontakta mig.

Men eftersom vi levt tillsammans så länge och rett ut detta både inom SVT och gemensamt oss emellan så trodde jag att detta var klargjort för längesedan.
Citera
2017-10-21, 08:27
Medlem
tlcswes avatar
Kan man på nåt sätt få fram vem som polisanmält?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in