2016-01-13, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jag är själv skild men mer än 1,5 år borde man väl ge det? Otrohet?

Är övertygad om att de båda vill göra sin egen grej. De är ju inne i smeten kan man säga. Han är ju trubabur för allmogen och hon är väl bright i skallen och går i rock under dagarna i något ballt labb?

Klart de vill segla ensamma.
Citera
2016-01-13, 13:52
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jag är själv skild men mer än 1,5 år borde man väl ge det? Otrohet?
med tanke på att jason gillar att knulla så är otrohet inte alls otänkbart.
Citera
2016-01-13, 13:56
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Skall vi gissa på att äktenskapet är på fallrepet innan år 2015 har löpt till ända?
Citat:
Ursprungligen postat av montevideo
knappast. missunnsam much?

Skilsmässoansökan lämnades in till Stockholms tingsrätt dagen innan julafton 2015.

http://www.expressen.se/noje/timbuktu-40-skiljer-sig-fran-sin-fru/
Citera
2016-01-14, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80

Skilsmässoansökan lämnades in till Stockholms tingsrätt dagen innan julafton 2015.

http://www.expressen.se/noje/timbuktu-40-skiljer-sig-fran-sin-fru/

Oense om var det skulle firad jul kanske?
Citera
2016-03-22, 23:14
Medlem
Crucifixions avatar
Jag har hört ifrån somliga källor att han ibland på fyllan när den risiga kaggen slår till efter 88:e kebaben försöker få till rhymez i stil med diarré/Diakité.
Citera
2016-11-17, 15:07
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
med tanke på att jason gillar att knulla så är otrohet inte alls otänkbart.

När jag och min tjejkompis såg honom leda showen Musikhjälpen för några år sedan, så stötte han på henne som en vrålkåt babian. Han tafsade och kladdade som en klisterlapp på henne tills han fick dansa med henne. En testosteronstinn typ, den där Timbuktu.
Citera
2017-09-17, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
När jag och min tjejkompis såg honom leda showen Musikhjälpen för några år sedan, så stötte han på henne som en vrålkåt babian. Han tafsade och kladdade som en klisterlapp på henne tills han fick dansa med henne. En testosteronstinn typ, den där Timbuktu.

Jaha, säg nej då? Herregud.

Nu sitter han i nyhetsmorgon och gråter ut över sina "rötter". Jisses. Noll tacksamhet whatsoever till landet Sverige. Bara massa hat. Ännu ett exempel på att om du inte trivs så kan du sticka. Han försöker rädda sin karriär med att göra lite snyft reportage.
Citera
2017-10-17, 02:46
Medlem
https://twitter.com/Nabila_AFR/status/919985409492385792
"Behrang Miri, Fredrik Virtanen och Martin Timell. Vilket svin outas härnäst? Låt rensningen börja!"

Svar av någon: "Soran Ismail, Timbuktu, Mårten Andersson, Genusfotografen... men ingen av dem är min historia så tänker inte outa offren."

Har redan skrivit om detta i sorkens tråd men tycker det kan vara intressant nog att även påtala det i den här tråden. Skulle alltså denna moppemsutaschprydda pygmé ha ägnat sig åt sexuella trakasserier?
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-10-17 kl. 02:56.
Citera
2017-10-17, 10:22
Medlem
Det finns gaaaanska mycket på honom också, men det talas mest om bakom stängda dörrar. Kortfattat: Han är också på Virtanen-nivå, eller har varit det (jag känner bara till ett aktuellt fall men har hört om annat efter)
Citera
2017-10-17, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jacy
Det finns gaaaanska mycket på honom också, men det talas mest om bakom stängda dörrar. Kortfattat: Han är också på Virtanen-nivå, eller har varit det (jag känner bara till ett aktuellt fall men har hört om annat efter)
Men öppna dörrarna då istället för att bara komma med indicier. Ut med språket för fasen. Säger man inget så innebär det ju att människor inte förvarnas för denna fjuniga pygmés framfart, vilket även kan leda till att fler faller offer i framtiden.
Citera
2017-10-18, 11:59
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Men öppna dörrarna då istället för att bara komma med indicier. Ut med språket för fasen. Säger man inget så innebär det ju att människor inte förvarnas för denna fjuniga pygmés framfart, vilket även kan leda till att fler faller offer i framtiden.
försvarar inte slödder, men virtanen och timell är vita män, tacksamt som fan att gnälla på. skulle bli mäkta förvånad om någon hängde ut timbuktu eller kanske dogge i latin kings. kommer säkerligen inte hända.
Citera
2017-10-18, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
försvarar inte slödder, men virtanen och timell är vita män, tacksamt som fan att gnälla på. skulle bli mäkta förvånad om någon hängde ut timbuktu eller kanske dogge i latin kings. kommer säkerligen inte hända.
Dogge är väl inte misstänkt för någon? Hoppas verkligen att du har fel. Varför skulle det vara helt otänkbart att Timbuktu hängs ut på samma sätt som Virtanen (förutsatt att ryktena stämmer)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in