Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Aj, aj, aj. Vem har rätt, Bråse eller Won. Ingen smickrande DI-artikel idag. Är Won en psykopat eller en super-VD? Svaret får vi snart ........ Har Bråse fel borde Won stämma honom för förtal, har Bråse rätt borde Won åtalas.
Bråses artikel känns j-t oseriös i och för sig. Efter en markant uppgång paniktrycks en negativ artikel ut. Spännande, man kanske skulle gå in igen.
Nu bryr jag mig inte om svajet i kursen men rätt intressant tajming på hans artiklar. Och inget annat än en massa rappakalja om historian i Anoto,känns som att argumenten för dagens Anoto inte räcker till så han får gräva djupt i dynghögen för att komma med ngt.
DI framstår som väldigt oseriös numera med pajkastning och skandalrubriker som inte riktigt speglar dagens bolag.
Nått som ligger bakom det här helt klart,ingen frisk människa skriver så mkt skit annars på så kort tid,personligt eller ej men inte ok att försöka påverka marknaden som han nu lyckats med,flera hundra miljoner faktiskt. Insane men så är det
Jaja, hans tafatta försök är inget som påverkar min investering i Anoto hursomhelst,tror på bolaget och ska bli spännande att se kommande kvartalsrapporter.