Viktigt hålla reda på alla stackars unga kvinnors berättelser nu när systemmedia exempelvis hävdar att Weinstein & Anders B kan anses skyldiga pga antalet vittnesmål och att det därför är okey att publicera anklagelserna och namnge förövarna.
1. Cissis vittnesmål att ha fått Virtanens penis instoppad i sin mun mot sin vilja.
2. Kommentar på Cissis Instagram som berättar detta:
jeaesberg Så starkt Cissi! Står med dig till 100%! Jag minns när FV dj:ade på Debaser för många år sedan, och en kompis utmanade mig att gå fram och be om en låt. Svaret; han kunde spela den om jag sög av honom. Var chockad länge, och har sedan dess äcklats varje gånga jag sett honom. IRL och i media. #metoo
3. Kommentar på Cissis Instagram som berättar detta:
aliceerikssonfalk Är född 1994 och har också legat med FV när jag praktiserade på ett mediebolag. Han var sliskig men made me feel special antar jag. Han tyckte det var najs med vår årgång för vi rakade oss alltid, minns jag att han sa.
4. Halvkänd Podcast-tjej Frida berättar att FV försökt utnyttja sin maktposition till att få den då 14-år gamla Frida i säng.
5. Ytterligare tjej berättar nu på Instagram ("sagaxcity") att FV förföljde henne till porten och tjatade att få ligga med henne trots att hon berättade att hon bara var nyss fyllda 16 år.
6. Från mamabloggen:
http://blogg.mama.nu/cissiwallin/201...-valdtaktsman/
Sanna skriver: 29 maj 2015 kl. 22:37
Det är så jag spyr… Har varit äcklad av honom i typ 10 års tid. Han (då visste jag inte vem han va) drog med en vän upp till ett hotellrum en gång men vi kompisar var så ihärdiga med att få med henne hem på nattbussen så hon gick efter en stund. Är så glad att vi lyckades med det efter vad du skriver!!! Men hans äckliga sms till henne efteråt får mig att vilja spy.
Stor kram till dig!
7. Också från mamabloggen:
Inte ett F-fan skriver: 29 maj 2015 kl. 22:48
Hej Cissi,
en nära vän som var mkt äldre än du blev utsatt för honom på Hultsfredsfestivalen för tiotalet år sen, gräslig historia där hon blev fasthållen och tvingades säga om och om igen att hon var en hora.
Hon lever tyvärr inte längre så det finns inget att gå vidare med rent rättsligt. Men så många historier som jag hört om honom, vill jag bara samla ihop dem och gå vidare. Vad gör man?
8. Tredje från mamabloggen:
Maria skriver: 31 maj 2015 kl. 14:28
Hej! Jag visste inte men nu när jag vet vem det är USCH alltså. han kom upp bakom min syster en gång och tvingade in handen under hennes byxor och trosor. Hon skällde ut honom ordentligt men alltså, hur kan han gå lös?