2017-10-18, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Jag har svårt att tro att denna man skulle våldta någon, han stod upp för kvinnors rättigheter långt innan det blev trendigt
Det gjorde kapten klänning också...
Citera
2017-10-18, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Kul.

sanningen är nog att Virtanen kände sig dissad av brudar för att han är och var en jävla fjolla utan ryggrad.

Han skrev själv ett inlägg där han berättade att såfort man blev ett svin, då fick man tjejer.

Han är den typiska killen som ingen brydde sig om så mkt i plugget, och nu såg han sin chans att skina.

ÖH, jaha? Han syftade inte på att vara en jävla våldtäktsman utan en douche, en sån som har sex med en tjej och sedan inte ringer henne. Fattar du inte det?
Citera
2017-10-18, 10:01
Medlem
Citat:
Har själv träffat Virtanen i (lite) yngre dar på en demonstration, då fattade jag tycke för honom och började läsa honom då och då. Jag har svårt att tro att denna man skulle våldta någon, han stod upp för kvinnors rättigheter långt innan det blev trendigt och det är ju ett faktum att hetsen mot honom beror på att han är just Fredrik Virtanen. Ifall Åkesson hade anklagats för våldtäkt helt utan bevis - polisen la faktiskt ner fallet - så hade ni aldrig i livet trott på offret. Men det är väl så det är med pojkrumssoldater som sitter fast hos föräldrarna trots att de är 27, detta är väl julafton för er

Fast är inte det rätt vanligt bland män som gör saker som han nu är anklagad för? Om han alltid uppfört sig som ett äckel/farbror Bosse mot allt och alla, så skulle ju de flesta tagit avstånd från honom för länge sedan? De som lyckas med detta i flera år är ju de som lyckas hålla det dolt för allmänheten och håller en god fasad som ger intrycket av att "nämen det skulle han aldrig kunna göra".

Uppenbarligen finns det människor som fått helt andra intryck (no puns..) av herr Virtanen än det fina du fick, och det är väl inget konstigt med det?

Har själv varit med om en fritidsledare på min gamla skola som var världens coolaste kille som alla gillade - tills det kom fram att han under flera år antastat och tvingat till sig oralsex av småkillar. Ingen ville tro det under de åratal som det ryktades bakom fasaden.
Senast redigerad av HalfRunar 2017-10-18 kl. 10:04.
Citera
2017-10-18, 10:02
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Hade ambitionen att klippa ut det och lägga upp men hittade tyvärr inte det, var det i detta program?
https://www.youtube.com/watch?v=cr4W3YLDwHs

Tänk om folk förstod att den kyrkans muslimska motsvarighet skulle definieras som moderat.

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Om det är sant så är kanske inte den där pastorns slutsats helt uppåt väggarna?

Leta gärna upp videoklipppet
Fan att jag inte kan hitta klippet nu. Mins hur Fred Phelps fick kommentera bilder av diverse Svenskar och han nämnde något i stil med "He looks like a sex ofender" om just Fredrik Virtanen. Ingen annan som mins detta?
Citera
2017-10-18, 10:06
Medlem
Citat:
ÖH, jaha? Han syftade inte på att vara en jävla våldtäktsman utan en douche, en sån som har sex med en tjej och sedan inte ringer henne. Fattar du inte det?
Så du menar att det beteendet gjorde att han blev mer poppis bland tjejerna?
Citera
2017-10-18, 10:06
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
De ändrar bara spelreglerna efter behag.
Precis, se bara vilka jävla as det är som härskar och styr i msm idag, vapenhandlare Mattsson, mördare Jaques Wallner, våldtäktsmannen Virtanen, judepojken Wolodarski, snorkråksätaren sleMellin + feminist/marxist/HBTQ/PK-bunkrarna på Gärdet!

Också undrar folk vad det är som gör att Sverige faller handlöst!?
Citera
2017-10-18, 10:07
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Citat:

Så man är bara en douche om vill ligga med 14-åringar?
Citera
2017-10-18, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manot
Så det Virtanen skrev och som länkas till kunde bara han själv läsa? Han svarade rakt ut i luften?
Ja, strunt samma, blir nog svårt att veta exakt hur det fungerade för 10 år sedan.

Jag har scrollat tillbaka låååångt i min Messenger. Det finns meddelanden från 2007, då hette funktionen dock ej Messenger. Men av någon anledning så skrev man inte så ofta till varandra privat, det utvecklades liksom en norm att man skrev på varandras walls. Det var dock absolut möjligt att ha en konversation via en privat meddelandefunktion. Så hennes skärmdump är legit.

Och gud, jag har så mycket skit på Virtanen, vet inte var jag ska börja eller om jag ens orkar börja. Men det är saker jag sett själv eller som nära kompisar varit med om. Får se om jag pallar/hinner senare.
Citera
2017-10-18, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ejforvaxlingsbar
Jag har scrollat tillbaka låååångt i min Messenger. Det finns meddelanden från 2007, då hette funktionen dock ej Messenger. Men av någon anledning så skrev man inte så ofta till varandra privat, det utvecklades liksom en norm att man skrev på varandras walls. Det var dock absolut möjligt att ha en konversation via en privat meddelandefunktion. Så hennes skärmdump är legit.

Och gud, jag har så mycket skit på Virtanen, vet inte var jag ska börja eller om jag ens orkar börja. Men det är saker jag sett själv eller som nära kompisar varit med om. Får se om jag pallar/hinner senare.

Okej! Tack för svar och besvär.
Men då innebär det att tjejen skrev privat och Virtanen ville skriva öppet.
Citera
2017-10-18, 10:14
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Har själv träffat Virtanen i (lite) yngre dar på en demonstration, då fattade jag tycke för honom och började läsa honom då och då. Jag har svårt att tro att denna man skulle våldta någon, han stod upp för kvinnors rättigheter långt innan det blev trendigt och det är ju ett faktum att hetsen mot honom beror på att han är just Fredrik Virtanen. Ifall Åkesson hade anklagats för våldtäkt helt utan bevis - polisen la faktiskt ner fallet - så hade ni aldrig i livet trott på offret. Men det är väl så det är med pojkrumssoldater som sitter fast hos föräldrarna trots att de är 27, detta är väl julafton för er

Intressant. Var ni bägge två där och raggade lammkött? Han flickor och du pojkar...

I detta fall så är det internt relativt välkänt att FV är ett svin och beter sig som ett sådant.
Att DU inte kan se det när du träffar honom offentligt gör ingen skillnad.

Samtidigt tycker du säkert att det är helt ok att fråga en 14-årig wannabe-praktikant om hon
ställer upp på sex för att få praktisera, eller? Ett jävla äckel är han och såvitt jag kan se är
du av samma skrot och korn.
Citera
2017-10-18, 10:15
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Fan att jag inte kan hitta klippet nu. Mins hur Fred Phelps fick kommentera bilder av diverse Svenskar och han nämnde något i stil med "He looks like a sex ofender" om just Fredrik Virtanen. Ingen annan som mins detta?
Avsnittet lär väl finnas på Dplay.se. Där finns väl allt som Filip och Fredrik gjort i kanal 5.
Citera
2017-10-18, 10:16
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:

I detta fallet tror jag inte han ens fattar innebörden nej, tvättäkta psykopat.

Hur känns det att det snart är slutlekt för herr virtanen och company? handsvetten rinner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in