Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
Vilka fler än Wallin anklagar honom? Eller anklagar hon honom för flera våldtäkter? (Inte läst hela tråden.)
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Någon annan kändiskvinna påstod att han kallat henne för "hora". Minns inte vem för jag är inte så bra på att komma ihåg svenska kändisar, men det står tidigare i tråden. Men i övrigt har det (ännu) inte framkommit några ytterliga anklagelser om våldtäkt, vad jag har sett.
Jag antar att du syftar till Jenny Nordbergs
tweet, som citerats i ett par andra Virtanen-trådar:
Citat:
Läs Cissi Wallin om Fredrik Virtanen. Som också kallat mig för hora. cissiwallin's photo
https://instagram.com/p/BaT0d-bHRTr/
Jag tycker ändå det är rätt remarkabelt, i och med att Jenny Nordberg vad jag vet är en såpass respekterad journalist. Guldspade-vinnare och typ ett av SvDs tyngsta namn. Tror hon bor i NYC.
Men visst, det där är långt ifrån våldtäkt. Kanske dock ett tecken på att inte alla inom mediesfären är redo att hålla Virtanen om ryggen.
"Våldtäkt", föresten: det är ju inte helt lätt att bedöma vad som ska ha hänt baserat på CWs instagram och Nyheter24-artikel. Skedde penetrering? Vad gäller hans
försök att föra in kuken i munnen på henne så låter det ju snarast som att han misslyckats. Därmed inte sagt att Virtanen inte är ett svin.