2008-01-12, 15:40
Medlem
Vem är rockstjärnan som dom också tog

Citat:
Ursprungligen postat av Knight17
Vem är rockstjärnan som dom också tog ?

Ett säkert stalltips, han är med i gruppen Mando Diao
Citera
2008-01-12, 15:47
Medlem
AliAchmeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
O ja. Främst bögar enligt min erfarenhet.
vilka sunkiga bögar hänger du med? tjack är en jävla fattigmansdrog. har man inga pengar ska man inte snorta.
OnT: det kommer inte att bli några ätgärder mot virtanen. möjligtvis ett allvarligt samtal bakom stängda dörrar.
Citera
2008-01-12, 15:51
Medlem
det finns bara två kategorier av människor som tar tjack... de ena är "kommunister" och de andra är "white trash" (i dagens multi-kulti, så kan en del av dem kallas för black trash, arab trash etc istället för white trash)....
Citera
2008-01-12, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliAchmed
vilka sunkiga bögar hänger du med? tjack är en jävla fattigmansdrog. har man inga pengar ska man inte snorta.
OnT: det kommer inte att bli några ätgärder mot virtanen. möjligtvis ett allvarligt samtal bakom stängda dörrar.

Absolut, annars får han väl bli en horsare och presentera vädret
Citera
2008-01-12, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krimmaren
Ett säkert stalltips, han är med i gruppen Mando Diao

Vem av dom??
Citera
2008-01-12, 17:11
Medlem
Akols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
Du förnekar dig minsann inte, men apropå journalister på aftonbladet som knarkar, vad tycker du om den här HIV-smittade knarkaren http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/dokusapa/article77885.ab var det inte han som åkte fast med Linda Rosing för ett tag sen? Räknas han in som en av dom duktiga communityskribenterna?

ditt hat mot Erwik är väl dokumenterat här på flashback. kanske är du en dumpad pojkvän med dålig intimhygien kanske?!
Citera
2008-01-12, 17:15
Medlem
Akols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy
räknas Akol fortfarande som en trovärdig källa i kokainsvängen?

på vilket sätt är det bevisat att det handlar om virtanen?

svar: ja.

DET ÄR VIRTANEN. Har fått det från mycket bra håll, dvs frilansare som arbetar med just stureplan för bl.a. aftonbladet, samt från en kontakt på tidningen jag känner. Så inga tvivel finns där.
Citera
2008-01-12, 17:17
Medlem
brightliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Det är Virtanen. Han har till och med erkänt det, även om media inte sätter hans namn på uttalandet.

Gå in på http://studiovirtanen.blogspot.com/ så ser ni inlägget "Idiot wind med Bob Dylan är dagens låt". Säger iaf mig något! Det är ju inte första gången han blivit anklagad, senast var det ju när det egentligen handlade om Strage. Iofs vet vi ju inte många mer som är programledare/journalist...
Citera
2008-01-12, 17:44
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliAchmed

Haha, snarare att de har så stora näsborrar att det liksom följer med av bara farten än att de inte har råd med annat
Citera
2008-01-12, 17:56
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akol
ditt hat mot Erwik är väl dokumenterat här på flashback. kanske är du en dumpad pojkvän med dålig intimhygien kanske?!

Hellre dålig intimhygien än HIV.
Citera
2008-01-12, 18:01
Medlem
stibkloFs avatar
Borde bli ny nationaldag när han får sparken. Denna person är den mest pinsamma uppenbarelse svensk media någonsin upplevt. Han kan inte skriva....och så skall/är han vara "skribent" på AB.

Det enda jag inte fattar är varför Per Bjurman alltid håller honom om ryggen?
Bjurman är riktigt bra och skriver underbart bra - men det verkar vara nått riktigt bög/drog grej som gör att han alltid försvarar Mr Shitface...

Citat:
Ursprungligen postat av Akol
svar: ja.

DET ÄR VIRTANEN. Har fått det från mycket bra håll, dvs frilansare som arbetar med just stureplan för bl.a. aftonbladet, samt från en kontakt på tidningen jag känner. Så inga tvivel finns där.
Citera
2008-01-12, 19:24
Awaiting Email Confirmation
LittleMissDevils avatar
Hmmm....

Skit i Virtanen! Jag vill veta vem rock-nissen är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in