Citat:
Ursprungligen postat av
Blalotus
Kanske någon runt omkring gör en anmälan? Om det nu ens går vill säga. Finns ju ett enormt följe kring båda personerna och detta lär ju uppröra en hel del...
Om det hela rinner ut i sanden lär ju båda tappa rejält med trovärdighet i fortsättningen, men kanske mest VF... Jag vet inte varför men jag tror att Cissis anhängare hellre väljer att fria än att fälla...
Rent tekniskt är det väl möjligt om preskriptionstiden inte gått ut, men utan ett erkännande (vilket är föga troligt i min mening) lär en sådan anmälan avskrivas ganska omgående om det rör sig om en nio år gammal händelse.
Problemet med historier likt dessa, vilket jag påpekat i fler trådar, är att de aldrig tycks leda någon vart. Vad som händer är att en anklagelse levereras medan allt sedan rinner ut i sanden, av olika skäl, och kvar blir bara motstridiga utsagor som sedan flitigt nyttjas av de som vill slå mynt av dem.
Jag har, som sagt, absolut inget till övers för uppblåsta och narcissistiska idioter som Virtanen men att helt okritiskt konstatera att han är en våldtäktsman bara för att man ogillar honom och för att Wallin påstår den saken är i min mening galet.