2017-10-17, 01:11
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Osannolikt. Tvivlar starkt på att snubben har förmågan, kvinnan verkar dessutom större. Det rimliga är att hon anmäls och senare (med stor sannolikhet) fälls för förtal.

Trams, kolla hur mycket längre och större virtanen ser ut bredvid Löfven, Wallin är extremt svag, har tränat på sats medis bredvid henne och sin pt hon hade då. Sen vad fan har storlek med saken när man drogar tjejen?
Citera
2017-10-17, 01:12
Medlem
100pennors avatar
Riktigt synd att just Virtanen gjorde det här, han är den vänsterskribent jag tycker minst illa om. Att han är dömd för narkotikabrott och ändå har en så framträdande roll i media normaliserar narkotikan. Nu kommer folk bara associera honom med våldtäkt.
Citera
2017-10-17, 01:13
Avslutad
Detta kommer bara ebba ut.
Kanske blir CW dömd för förtal på kuppen.
Fredrik Virtanen fortsätter skriva sin skit och allting är som vanligt om en vecka igen..

TYVÄRR
Citera
2017-10-17, 01:16
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Ja, det räcker med en eller två kvinnor till, så är det definitivt game over för Södermalms-alkisen.

Hoppas nu att fler kvinnor vågar träda fram och berätta om hans äventyr!
Det är redan game over för Våldtäkt-Fredde. Frågan är om det kan bli game over för Jan Helin? Våldtäkten är under hans "watch". Varför skyddade Jan Helin en våldtäktsman? Vilka värdegrunder har Jan Helin egentligen?
Citera
2017-10-17, 01:18
Medlem
Ruuzaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorigo
Du höll dig (typ) ifrån personangrepp, duktigt!

Jag har inga problem med att hålla två tankar i luften samtidigt. Och jo, fallen är väldigt lika. Om du anser att Cissi Wallin är trovärdig utifrån de utsagor som finns tillgängliga så måste du också anse att Hanna Wigh är trovärdig. Deras utsagor är, i brist på övriga bevis, principiellt väldigt likartade. Övriga omständigheter är också väldigt lika i de två fallen vilket jag gav några exempel på i mitt förra inlägg.

Jag har för övrigt stort förtroende för både Cissi Wallins och Hanna Wighs berättelser, även om jag inte håller med någon av dem politiskt. Detta är ett mansproblem likt många, inklusive mina kvinnliga bekanta och familjemedlemmar, påtalat i tid och otid. Oavsett om förövaren är sverigedemokrat, vänsterjournalist, polis, muslim eller volvo-villa-vovve-småbarnsfar.
Kan det inte vara så att personen du diskuterar fallen med menar att fallen inte är lika eftersom ett finger upp i vaginan inte kan jämföras med att droga ner någon och fullborda en vaginal våldtäkt? Så har jag åtminstone tolkat det.

Det är ungefär som att jämföra en lavett med en brutal misshandel.
Citera
2017-10-17, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruuzak
Kan det inte vara så att personen du diskuterar fallen med menar att fallen inte är lika eftersom ett finger upp i vaginan inte kan jämföras med att droga ner någon och fullborda en vaginal våldtäkt? Så har jag åtminstone tolkat det.

Det var inte vad han skrev.
Citera
2017-10-17, 01:32
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Han drogade ju tydligen ner henne med något.

Han hade säkert stilnoct eller något annat på recept som en duktig polis skulle kunna leta fram.
Citera
2017-10-17, 01:33
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:

Wigh och Bylund ska ha haft någon form av relation innan.
Wigh polisanmälde aldrig den påstånda händelsen
Wigh hamnade i bråk med andra partimedlemmar veckorna innan.
Sen som sagt, att få ett finger uppkört i fittan är inte det samma som att bli neddrogad och våldtagen.
Att försvara sig mot ett finger är heller inte säskilt svårt, så det låter inte jättetroligt, även om det är möjligt.
Om Wallin och Virtanen varit ihop eller haft någon form av sexuell relation innan, så hade jag inte köpt historien.
Citera
2017-10-17, 01:36
Avslutad
Citat:

Det är väl förvisso lite otydligt vad hon anklagar honom för? På Instagram är det lite vagt tal om "våldtäkt", medan det i den redan citerade Nyheter24-artikeln heter:

Citat:
Jag har fragmentariska minnen av det som hände. Bland annat minns jag att jag vaknade till av att han kravlat upp mot mitt ansikte och försökte trycka in sin kuk i min mun medan han väste "sug då, sug!". Sedan föll jag tillbaka in i dimman.

Hade det varit frågan om vaginal penetration torde det ju varit lämpligt att nämna det i den artikeln. (Och det kan noteras att det är långt ifrån säkert här, baserat på ordvalet, att kuken verkligen kom in i munnen. Observera att jag inte försöker försvara svinet Virtanen, jag försöker bara bringa lite klarhet, utifrån CWs egen text, i vad som verkligen hände.)

Jag skriver "vagt tal om "våldtäkt" " -- "vagt", därför att begreppet trots allt tänjts en del på senare år. Det är givetvis brutalt att droga nån och köra in kuken i munnen på henne, men förr i tiden brukade "våldtäkt" främst handla just om vaginal penetrering, och då främst med kuken. Nu är ju även digital penetrering våldtäkt. (Som sagt: jag säger inget om vilket som är värst, självklart bör även digital penetrering straffas hårt; men rent historiskt är det knappast det begreppet "våldtäkt" syftat på.)

Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard
Det är redan game over för Våldtäkt-Fredde. Frågan är om det kan bli game over för Jan Helin? Våldtäkten är under hans "watch". Varför skyddade Jan Helin en våldtäktsman? Vilka värdegrunder har Jan Helin egentligen?

Hoppas inte min önskan är tankens fader här, men jag håller med dig. Troligen klarar sig Helin, men det är fan inte helt klart. Det beror på vad pressen gör. Men visst, för dem är det nog bekvämare att skriva krönikor om Weinstein istället.
Senast redigerad av fryskyl 2017-10-17 kl. 01:38.
Citera
2017-10-17, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Han hade säkert stilnoct eller något annat på recept som en duktig polis skulle kunna leta fram.

Till eder tjänst.

https://www.va.se/nyheter/2008/12/03/exklusivt-ur-fredrik-virtanens-kraschad/

Citat:
De gick och jag lyckades somna med hjälp av en sömntablett vid namn Stilnoct
Citera
2017-10-17, 01:40
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
Till eder tjänst.

https://www.va.se/nyheter/2008/12/03/exklusivt-ur-fredrik-virtanens-kraschad/

Teamwork baby! High five!

Oj opassande smajli kanske?
Citera
2017-10-17, 01:41
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Det är väl förvisso lite otydligt vad hon anklagar honom för? På Instagram är det lite vagt tal om "våldtäkt", medan det i den redan citerade Nyheter24-artikeln heter:

Hade det varit frågan om vaginal penetration torde det ju varit lämpligt att nämna det i den artikeln.

Jag skriver "vagt tal om "våldtäkt" " -- "vagt", därför att begreppet trots allt tänjts en del på senare år. Det är givetvis brutalt att droga nån och köra in kuken i munnen på henne, men förr i tiden brukade "våldtäkt" främst handla just om vaginal penetrering, och då främst med kuken. Nu är ju även digital penetrering våldtäkt. (Som sagt: jag säger inget om vilket som är värst, självklart bör även digital penetrering straffas hårt; men rent historiskt är det knappast det begreppet "våldtäkt" syftat på.)

Hoppas inte min önskan är tankens fader här, men jag håller med dig. Troligen klarar sig Helin, men det är fan inte helt klart. Det beror på vad pressen gör. Men visst, för dem är det nog bekvämare att skriva krönikor om Weinstein istället.

Anna Books son åkte ju dit för att ha munknullat en "utslagen" tjej.
Hur fan ska ett äckel som Virtanen få fitta om han inte betalar eller drogar brudarna? Visst fula killar kan också få ligga, utan att betala men fan inte fula Pomperipossa vider som Virtanen.
Om den där hockeymålisen som dog i en flygkrasch var stammis hos stockholms shemale eskorter, så kan nog fan Virtanen vara en sexförbrytare som springer runt röda lampor i rockärmen , vilka hen smyger ner i tjejernas glas.
Senast redigerad av Eroticon6 2017-10-17 kl. 01:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in