Citat:
Tycker du inte ska vara så självsäker när uttalar dig över saker du uppenbarligen inte kan. Spelbolagens odds (speciellt utdragna långtidsspel där man gärna låter spelaren låsa sin pengar) korrigeras inte när fiskar (ickevinnande spelkonton) lägger sina insatser. Det är en myt att spelbolagen desperat hela tiden vill ha en jämn bok på alla sidor. Det är enbart på högvolymssporter hos bolag med hög omsättning det tas i bruk.
Nåja för att nyansera ditt senaste inlägg en aning så kan vi ju citera ett tidigare inlägg från dig i samma ämne.
Citat:
Tittar man på diverse omröstningar på nätet så är SD-anhängare enormt aktiva. Jag är väldigt säker på att en oerhört stor del av de insatser som hittills kommit in på valet 2018 har kommit in på SD. Jag är också tämligen övertygad om att den skeva fördelningen av gjorda insatser har påverkat SD:s odds så att det är lägre än vad det borde vara ifall man gjort en analys strikt efter SD:s chanser att uppnå det oddssatta resultatet i valet.
Min erfarenhet som spelare är att bolagen nuförtiden har en enorm riskaversion. Som exempel kan nämnas att jag regelbundet råkar ut för att bara få sätta begränsade insatser, att det händer att jag får vänta innan spel godkänns, och jag har t.o.m fått mitt konto stängt på CoralBet efter ett relativt litet antal vinstspel i rad och detta trots att jag lägger enorma summor i rake vid deras pokerbord. Med tanke på det så skulle jag bli mycket förvånad ifall dagens spelbolag inte hade ett system som varnade för när insatserna snedfördelas och såg till att oddsen korrigerades för att jämna ut den snedfördelningen något.