Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Låt oss diskutera dina frågetecknen.
Vad anser du att det finns för frågetecken?
Basic frågorna kan vi ju börja med.
Varför säger NASA att jorden först är päronformad? Varför släpper de sedan bilder på perfekta cirklar?
Varför ser dessa globcirklar olika ut?
Varför har man copypaste'at molnen på the blue marbel?
Hur kommer det sig att NASA, råkar tappa bort orginala kasetten på månlandningen?
Varför är inga av deras bilder på jorden, likadan som gall peters projektion? Det är väl riktiga bilder de släpper? Men nej vänta nu, de hävdade ju själva att de hade photoshoppat bilderna..
Varför ljuger de om månlandningen?
Vad finns i antarktis? Vad är the antarctic treaty, vad ligger egentligen bakom det?
Saker såsom att horisonten inte syns etc kommer jag ej diskutera då jag har sett vad det leder till. Både hållen, främst globjordare iallafall, misslyckas totalt med att bevisa det. Lögn efter lögn tills lögnen på något sätt håller, men ändå inte. Det är ingen mening. Egentligen är det ingen mening alls med att diskutera detta ämne. Jag har stött på gamla kollegor och människor runt om i hela jorden som verkligen tror på en plattjord. Värt att notera är att dessa människor är extremt godhjärtade och har ett väldigt öppet sinne. Samtidigt har de verkligen lagt ner riktig tid och forskning på detta ämne. I FB har vi raketforskare och riktiga vetenskapsmän med ett hjärta som sitter i röven. Ett snabbt google-sök och vips så är ni experter. Smartare människor får man leta efter