2017-10-16, 20:32
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
tycker inte hans tatueringar är snygga för mycket ser ut som en neger och näsringen är inte snygg.

sen stör jag mig på introt alla som visar med fingrarna "kom till mig". typ 3-4 personer som gör detta.

Alla är olika, får känslan att du bara stör dig på honom för att du inte är honom själv Avundsjuk?
Citera
2017-10-16, 21:08
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wagisblom
Alla är olika, får känslan att du bara stör dig på honom för att du inte är honom själv Avundsjuk?

skulle jag varit avundsjuk så hade jag varit de på Haidar. Johanna tackar man liksom nej till. xD

jag har aldrig sagt jag stör mig på honom tycker han beter sig okej.
Citera
2017-10-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Syftar du på något speciellt när du skriver att han är bland de äckligaste? Han var ju t.ex den enda deltagaren som backade Johanna när alla andra attackerade henne då han inte ville att någon skulle stå ensam och ta massa skit, sen försvarade han tjejerna när Haidar fick sitt utbrott medans de andra killarna bara stod och tittade på. Eller menar du utseendemässigt?

Utseendet och personligheten/beteende.(inklusive när han tappade kulan i finalen, jag uppskattar folk som inte är helt falska och ego. Andra har jag inte koll på, Jeppes final var den enda jag sett) När han höll på Johanna, ett pyttelitet plus till honom. När han gick på Haidar, det var bara taktik och skådespeleri. Nu kommer han börja sticka ut och framhäva sin auktoritet mer och mer längre in i spelet.

Men hellre Jeppe som vinnare än Haidar, som sjunkit rejält senaste veckan. Dock har hans utseende grown on me, killen liknar Ricky Martin. Men kass personlighet.
Senast redigerad av Liljor 2017-10-16 kl. 22:10.
Citera
2017-10-16, 22:07
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
HAHAHAHAHA!

Johanna tror att utomjordingar byggde pyramiderna med laserpennor!!

Skolveckan levererar redan.
Senast redigerad av Hatt-Kaninen 2017-10-16 kl. 22:12.
Citera
2017-10-16, 22:16
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Förstår, förresten hur tror du det går på Fredag? Derbydags!!! jag tippar på 4-1 till TIK såklart! du?
Du håller på Modo va? minns dig från HA tråden.

på onsdag kan jag se Niklas ryka. tror både Sabina och Johanna kan välja Haidar och på Fredag tror jag TIK vinner. är dock inget modo fan

varför är dagarna så söndriga nu? trodde ett avsnitt skall vara en dag.
Senast redigerad av Hunden007 2017-10-16 kl. 22:19.
Citera
2017-10-16, 22:22
Medlem
rubin22s avatar
Alltså däggdjur lägger ägg! Så smart dem är!
Skandinavien är en världsdel!
Skrämmande allmänbildning dagens ungdomar verkar ha!
Citera
2017-10-16, 22:22
Medlem
tuffkatts avatar
Samhällets absoluta bottenskrap. Hur är det möjligt att inte känna till vilka världsdelar vi har?
Citera
2017-10-16, 22:30
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
på onsdag kan jag se Niklas ryka. tror både Sabina och Johanna kan välja Haidar och på Fredag tror jag TIK vinner. är dock inget modo fan

varför är dagarna så söndriga nu? trodde ett avsnitt skall vara en dag.

Jeppe Mot Smail i en final tex, då får Smail mer pga han varit där längre men Jeppe får mer för att han vunnit redan förr och folk tänker att en kille ska få vinna 2 ggr. Sjukt om de blir dem.
Citera
2017-10-16, 22:32
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Jeppe Mot Smail i en final tex, då får Smail mer pga han varit där längre men Jeppe får mer för att han vunnit redan förr och folk tänker att en kille ska få vinna 2 ggr. Sjukt om de blir dem.

skulle blivit en okej final. Bara inte Kristian vinner de hade varit de sämsta som skulle hänt PH. egentligen bryr jag mig inte men Hoppas kulan släpps i år men verkar vara förbjudet att göra så.
Citera
2017-10-16, 22:40
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Smartingarna i PH slår till igen. Kan vara lite uppgjort också tror inte dom fått med alla dom dummaste i Sverige i samma program.
Citera
2017-10-16, 22:44
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Rocktjejen Sabina är enda tjejen som jag tycker ser riktigt bra ut i PH av dom nuvarande.

Bellas konstiga ansiktsutryck och skumma kroppsspråk stör jag mig på. FYI.
Citera
2017-10-16, 23:20
Medlem
Vinn Jeppe, vinn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här