2017-10-14, 23:54
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Jag tycker Jeppe är den som borde vinna denna säsong, han är en riktigt bra spelare och han lyckas alltid även bli vän med alla samtidigt som han spelar hårt. Riktig sköning!

Sen när Smail ryker som han förmodligen kommer att göra när Johan eller Hermansson kommer in, så kommer Kristian och Haidar vara chanslösa.

Hoppas på Jeppe, produktionen vill nog också att han ska kamma hem det 2 ggr!!!
Det blir en milstolpe i hela PH att nån ens lyckats med det.
#KomIgenJeppe
Citera
2017-10-15, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wagisblom
#KomIgenJeppe

Jag hoppas Mos kommer in igen och får en andra vinst
Citera
2017-10-15, 01:30
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attitydinkontinent
Jag hoppas Mos kommer in igen och får en andra vinst

Jag hade mera hoppats att Emma skulle komma in igen, precis när Smail ska köra trekant i tältet. Han som påstod att han aldrig hade känt så för någon som han kände för Emma och så gick det några timmar så satte han på en tjej och dagen efter så frågar han två tjejer om dom vill ha trekant i tältet.
Så mycket betydde Emma för honom.

Är det verkligen så svårt att stänga gylfen för en del.
Citera
2017-10-15, 10:16
Medlem
MettaFocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Jag hade mera hoppats att Emma skulle komma in igen, precis när Smail ska köra trekant i tältet. Han som påstod att han aldrig hade känt så för någon som han kände för Emma och så gick det några timmar så satte han på en tjej och dagen efter så frågar han två tjejer om dom vill ha trekant i tältet.
Så mycket betydde Emma för honom.

Är det verkligen så svårt att stänga gylfen för en del.

Fast de är ju ihop idag så nog känner han något för Emma. Det kanske är svårt att veta vad känslorna betyder när man är instängd på hotellet dock, det är nog först när man kommer ut som man vet om det verkligen var äkta eller inte.
Senast redigerad av MettaFock 2017-10-15 kl. 10:25.
Citera
2017-10-15, 17:18
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Fast de är ju ihop idag så nog känner han något för Emma. Det kanske är svårt att veta vad känslorna betyder när man är instängd på hotellet dock, det är nog först när man kommer ut som man vet om det verkligen var äkta eller inte.

Måste vara helt underbart att bygga ett förhållande på

Ungefär som Kristian och Saga. Hon knullade ju runt och sket i Kristian. Sen blir dom ihop utanför.
Citera
2017-10-15, 19:41
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock

Förstår inte hur hon kan bli tillsammans med honom. Han har ju visat vad han går för. Tycker att det är lika dåligt att skylla på "att dom inte vet vad dom känner på grund av hotellet" som det är att skylla på att man var full.

Jag skulle aldrig anse en sådan kille som Smail att vara värdig mig. Man säger inte sådana saker som han sa och sen direkt kastar sig på massa andra brudar med motiveringen att han är med i PH. Det är ju det enda som Haidar har rätt i, att deras värderingar är äckliga.
Senast redigerad av Scarlettstorm 2017-10-15 kl. 19:43.
Citera
2017-10-15, 19:42
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Måste vara helt underbart att bygga ett förhållande på

Ungefär som Kristian och Saga. Hon knullade ju runt och sket i Kristian. Sen blir dom ihop utanför.

Precis. Och sen träffar Kristian nästa brud (anna) som ligger med hans "vän" Mos. Men han tar ändå och satsar på henne.
Citera
2017-10-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Precis. Och sen träffar Kristian nästa brud (anna) som ligger med hans "vän" Mos. Men han tar ändå och satsar på henne.

Vad snackar ni om, Saga och K blev väl inte alls ihop efter?
Citera
2017-10-16, 02:08
Medlem
Citat:
#KomIgenJeppe

Fy fan hoppas inte det, bland de äckligaste på hotellet. Underligt att inte andra ser honom som ett stort hot och försöker rösta bort honom. Hade själv inte velat stå som partner med honom i denna säsong.
Citera
2017-10-16, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Fy fan hoppas inte det, bland de äckligaste på hotellet. Underligt att inte andra ser honom som ett stort hot och försöker rösta bort honom. Hade själv inte velat stå som partner med honom i denna säsong.

Syftar du på något speciellt när du skriver att han är bland de äckligaste? Han var ju t.ex den enda deltagaren som backade Johanna när alla andra attackerade henne då han inte ville att någon skulle stå ensam och ta massa skit, sen försvarade han tjejerna när Haidar fick sitt utbrott medans de andra killarna bara stod och tittade på. Eller menar du utseendemässigt?
Citera
2017-10-16, 19:21
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor

Okej? Vad är äckligt med honom enligt dig? Kul-kastningen? Är du fortfarande fast i det? Kom igen, hellre Jeppe än Smail enligt mig
Citera
2017-10-16, 20:04
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Okej? Vad är äckligt med honom enligt dig? Kul-kastningen? Är du fortfarande fast i det? Kom igen, hellre Jeppe än Smail enligt mig

tycker inte hans tatueringar är snygga för mycket ser ut som en neger och näsringen är inte snygg.

sen stör jag mig på introt alla som visar med fingrarna "kom till mig". typ 3-4 personer som gör detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in