Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Men för helvete. Cissi har påtalat om den här historien åtskilliga gånger och även anmält tror jag. Inte ens den värsta vänsternisse borde tro på att Cissi skulle dra in den sliskiga FV i en historia som är rent vidrigt. Cissi kanske är kontroversiell och lite vänster hon med men inte fan skulle hon ens komma på tanken att påstå sig haft denna narkomans kuk i sin mun. Nu vill jag bara se fanskapet Virtanen få sparken och försvinna med sina falska skitkrönikor i AB.
Jag vet allt det du skriver, och håller delvis med. Jag försökte dock påpeka att sociala medier emellanåt kan utgöra anmälare-åklagare-domare-bödel. Och att vem som helst, även en oskyldig, kan bli drabbad av internet-mobbens vrede och bli lynchad utan rättegång.
Jag har aldrig gillat det FV skriver i sina krönikor och har länge haft en känsla av att han är en anpasslig hycklare som skriver det tidningen förväntar sig och får hög status och bra betalt för det. Jag har slutat klicka på hans, Lindbergs och Lindströms texter i AB för länge sedan. Läser emellanåt om någon här har lagt ut via unvis, inte annars.
Troligtvis berättar CW sanningen, även om hon förefaller vara en rätt labil personlighet.