Citat:
Ursprungligen postat av
Smegma
Att inte Aftonhoran rutar om det ter ju sig än mer pinsamt och PK mörkläggande. Hang em high!
Too close for comfort. Det är allt för många (tidigare) skribenter för Aftonbladet som visat i handling att kvinnosyn inte alls stämmer överens med den värdegrund som jag kan tänka mig att tidningen påstår sig vila på och arbeta utefter.
För övrigt är Virtanen ännu ett exempel av många som tycks kompensera sin reella - och förjävliga - syn på och hantering av medmänniskor av kvinnligt kön med predikanden om feminism och allt som relaterar till det.
Jag vågar nästan gå så långt att påstå att män som inte alls talar om (och uppmanar till) feministisk lära är de som har de verkligt sunda förhållnigssätten till det motsatta könet. De som känner ett behov av att pracka på andra feminismens påstådda förträfflighet är de som brottas med handling och tankegång som är så långt ifrån det som predikas som det går. Om inget annat så finns otaliga berättelser från kvinnor som dejtat dessa toleranta och upplysta män som sedan visar sig vara värre än män inom grupper som de dagligdags demoniserar.