2011-11-14, 15:48
Bannlyst
Googlade lite så dök detta upp:

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/504366-cissi-wallin-maktig-medieman-valdtog-mig

Hon har tydligen letat efter andra som råkat ut för mostret Virtanen. Men vad vet jag, han kanske är ett monster, jag bryr inte mycket.

Han är väl lite väl stursk denne Virtanen så han kan väl få några år i fängelset för min del. En färre hipster i mediavärlden som propagerar för att det finns skönhet i världen ser jag det som.
Senast redigerad av Andemening 2011-11-14 kl. 15:55.
Citera
2011-11-14, 15:55
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallesvensson
Wallin har senaste dagarna twittrat om våldtäkten hon säger att hon var med om.

"Jag har tjatat på om det här övergreppet av en enda anledning. Att jag också var med om en "Bjästa". En "andra våldtäkt" av fegt mediafolk."

"Vet ni? Det värsta var inte det där övergreppet för 5 år sen. Det värsta har varit "Bjästa:ndet" senaste året. Och att mina vänner dras in."

"Hade detta bara hänt mig... Men han har varit på så många genom åren. Svinat nog nu. Kan man anmäla sexbrott 5 år efteråt? Vill sätta P."

"Jag hör att han fortf är "aktiv", tafsar på unga tjejer, svinar, kallar dem vidrigheter. Kan inte leva med det, nej. Det går bara inte."

"Ska sova på detta. Gör absolut inget förhastat. Vill inte ha mediecirkus men samtidigt skona andra unga tjejer från honom. Kunna sova gott."

Det är tydligen Virtanen hon pratar om. Hur många har fått höra hans sida?

Ursäkta mig men hur vet du detta?
Citera
2011-11-14, 16:19
Medlem
Fick höra från en kompis att hon hade öppet pratat om det på nån TV4-fest nyligen.
Citera
2011-11-14, 16:24
Medlem
vilken jävla cirkus.

nu har sopan cissi wallin inbillat sig att hon blivit utnyttjad av kolatjockisen Virtanen. bara för att han ville knulla en gång och inget mer liksom.

vad är det för fel på folk. Virtanen knullar ju så mycket lammkött han kan. jag ser inte problemet?

jag ser fram emot ett kommande inbördeskrig inom kulturetablissemanget där de här inflyttade lantisarna tar kål på varandra.
Citera
2011-11-14, 16:36
Medlem
Champinjonens avatar
Kommer ihåg att hon var riktigt jävla efterbliven när vi skulle debattera i skolan angående någon av hennes krönikor. Hon verkar inte blivit smartare med åren direkt.

Hennes svenska ska vi fan inte gå in på heller. Vad hon råkat ut för har hon förtjänat, i min mening.
Citera
2011-11-14, 16:42
Medlem
Men är det nån som vet om Virtanen tidigare sagt nåt om Cissi Wallin?
Citera
2011-11-14, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lallesvensson
Men är det nån som vet om Virtanen tidigare sagt nåt om Cissi Wallin?
"töm och glöm" enligt en "vän" till Virre.
Citera
2012-01-20, 13:37
Medlem
Rusens avatar
Är han inte misstänkt för en flera år gammal våldtäkt nu?
Senast redigerad av Rusen 2012-01-20 kl. 13:54.
Citera
2012-10-17, 19:42
Medlem
Kaitas avatar
Indragen i ett sjukt twitter-bråk just nu med Medierna i P1.
Virtanen understödjer Aftonbladets pk-prettiga ledarredaktion i att man inte får ta upp frågan hur vårt samhälle har påverkats av invandringen...
Citera
2012-10-21, 02:40
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Va fan, har kolatorsken och sexmissbrukaren Virtanen blivit nån slags pompös ledarskribent? Tror inte det är särskilt lyckat att han sätter sig på så här höga hästar. När faller han?

Är fjollan med i Expo? Han tycker ju rätt om multikulti så han lär nog inte falla. Då spelar det ingen roll om man döms för mord, Aschberg anställde ju någon invandrare som hade mördat en med en annan åsikt än den politiskt korrekta.
Citera
2012-12-12, 01:01
Medlem
TheBunks avatar
Satt på raden bakom honom på kvällens Ulf Lundell-konsert på Cirkus. Han var där med Fredrik Wikingsson och nån snubbe till. Fy fan va Virtanen verkar dryg. Höll bara på med mobilen hela konserten och när alla stod upp sista 6-7 låtarna så satt han ner. Wikingsson försökte inte vara förmer utan klappade händerna, stod upp osv men Virtanen verkade jäkligt grinig, självupptagen och dryg. Han satt som trollbunden av sin jävla mobil hela spelningen.
Senast redigerad av TheBunk 2012-12-12 kl. 01:09.
Citera
2013-02-23, 13:33
Medlem
Tjock, svettig, ful, osäker med sjuka sexuella preferenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in