Flera kvinnor som blivit utsatta. Alltså minst tre kvinnor som Fredrik förgripit sig på.
Sanna skriver: 29 maj 2015 kl. 22:37
Det är så jag spyr… Har varit äcklad av honom i typ 10 års tid. Han (då visste jag inte vem han va) drog med en vän upp till ett hotellrum en gång men vi kompisar var så ihärdiga med att få med henne hem på nattbussen så hon gick efter en stund. Är så glad att vi lyckades med det efter vad du skriver!!! Men hans äckliga sms till henne efteråt får mig att vilja spy.
Stor kram till dig!
Inte ett F-fan skriver: 29 maj 2015 kl. 22:48
Hej Cissi,
en nära vän som var mkt äldre än du blev utsatt för honom på Hultsfredsfestivalen för tiotalet år sen, gräslig historia där hon blev fasthållen och tvingades säga om och om igen att hon var en hora.
Hon lever tyvärr inte längre så det finns inget att gå vidare med rent rättsligt. Men så många historier som jag hört om honom, vill jag bara samla ihop dem och gå vidare. Vad gör man?
Vad händer nu om Virren anmäler henne för förtal? Blev den tidigare utredningen av våldtäkt nerlagd väl, eller var där ens en utredning? Annars kommer väl äcklet vinna direkt i rätten för hon har ju inga bevis?!
Jag skulle vilja säga att i juridisk mening är det solklart förtal och av samma anledning kan knappast gå ut med det heller. Som om Virtanen stämmer henne skulle han solklart vinna målet. Men han skulle förstås inte tjäna något på det då bollen redan är satt i rullning. En sådan anklagelse är svårt att värja sig mot och i mångas ögon är han skyldig.
Han framställer ju sig själv som feminist. Svinet häcklar ju allt och alla men är i själva verket det största svinet av dom alla En symbol för vänsterpöbelen och vänsterns sätt att hålla varandra bakom ryggen.