2017-10-16, 19:54
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Vem försvarar honom när det börjar rämna? Karin Pettersson, Anders Lindberg och Jonna Sima?
Hehe, Karolina Ramquist ?
Citera
2017-10-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GabrielTosh
Flera kvinnor som blivit utsatta. Alltså minst tre kvinnor som Fredrik förgripit sig på.

Sanna skriver: 29 maj 2015 kl. 22:37
Det är så jag spyr… Har varit äcklad av honom i typ 10 års tid. Han (då visste jag inte vem han va) drog med en vän upp till ett hotellrum en gång men vi kompisar var så ihärdiga med att få med henne hem på nattbussen så hon gick efter en stund. Är så glad att vi lyckades med det efter vad du skriver!!! Men hans äckliga sms till henne efteråt får mig att vilja spy.
Stor kram till dig!

Inte ett F-fan skriver: 29 maj 2015 kl. 22:48
Hej Cissi,

en nära vän som var mkt äldre än du blev utsatt för honom på Hultsfredsfestivalen för tiotalet år sen, gräslig historia där hon blev fasthållen och tvingades säga om och om igen att hon var en hora.

Hon lever tyvärr inte längre så det finns inget att gå vidare med rent rättsligt. Men så många historier som jag hört om honom, vill jag bara samla ihop dem och gå vidare. Vad gör man?

http://blogg.mama.nu/cissiwallin/2015/05/29/oppet-brev-till-min-valdtaktsman/

Någon som vet om han var på Hultsfred för ca 12 år sedan, hade varit intressant att se om det stämmer.
Citera
2017-10-16, 19:57
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Att vänta 11 år med att peka ut Virtanen som våldtäktsman och göra det exakt just nu känns bara som att hon vill ha uppmärksamhet.
Eller så har hon tänkt på det varje dag sedan det hände och nu slutligen bestämt sig för att han inte ska komma undan med det ostraffat.
Citera
2017-10-16, 19:57
Medlem
ace_secs avatar
Knäpptyst om detta i svensk massmedia

När det gällde Hanna Wigh och SD så tapetserades det på alla sidor i flera veckors tid.

Men om Virtanen skriver man inte ett ord

Dubbla måttstockar - jo man tackar ja!
Citera
2017-10-16, 19:58
Medlem
WordWarriors avatar
Var det Weinstein-skandalen som spräckte även denna varböld? Minnena poppade upp?
Citera
2017-10-16, 19:58
Medlem
Lite illa tajming av honom att twittra om inlåsta barn... Internet är inte direkt förlåtatande och Fritz-kommentaren kom fort..

https://mobile.twitter.com/fvirtanen/status/919837426771746816

Måste erkänna att jag skrattade åt "ett nej är alltid ett nej.." kommentaren här

https://mobile.twitter.com/fvirtanen/status/919899297545621505
Senast redigerad av HalfRunar 2017-10-16 kl. 20:00.
Citera
2017-10-16, 19:59
Medlem
FridgePacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Eller så har hon tänkt på det varje dag sedan det hände och nu slutligen bestämt sig för att han inte ska komma undan med det ostraffat.
Ska hon dra det i rätten då?
Citera
2017-10-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Att vänta 11 år med att peka ut Virtanen som våldtäktsman och göra det exakt just nu känns bara som att hon vill ha uppmärksamhet.

Hon vågade väl inte förrän nu, mediaeliten är inte att leka med.
Citera
2017-10-16, 20:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FridgePack
Ska hon dra det i rätten då?

Det eventuella brottet lär vara preskriberat.

Frågan är om det kan vara ett försök till "power grab" av mediakvinnor?
Citera
2017-10-16, 20:01
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Vad händer nu om Virren anmäler henne för förtal? Blev den tidigare utredningen av våldtäkt nerlagd väl, eller var där ens en utredning? Annars kommer väl äcklet vinna direkt i rätten för hon har ju inga bevis?!
Jag skulle vilja säga att i juridisk mening är det solklart förtal och av samma anledning kan knappast gå ut med det heller. Som om Virtanen stämmer henne skulle han solklart vinna målet. Men han skulle förstås inte tjäna något på det då bollen redan är satt i rullning. En sådan anklagelse är svårt att värja sig mot och i mångas ögon är han skyldig.
Citera
2017-10-16, 20:02
Medlem
Wajis avatar
https://www.aftonbladet.se/a/Wny6g

Han framställer ju sig själv som feminist. Svinet häcklar ju allt och alla men är i själva verket det största svinet av dom alla En symbol för vänsterpöbelen och vänsterns sätt att hålla varandra bakom ryggen.
Citat:
it's okay when we do it
Citera
2017-10-16, 20:02
Medlem
onemorechances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortdecai
Som sagt, uppmärksamhetskåt nolla som klamrar sig fast vid sitt c-kändisskap genom att skrika ut feminist-trams på Shitter.

Hon anmälde honom 2011.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in