2017-10-16, 18:17
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StationOdenplan
Jobbar inte den där Virtanen på DN?
Aftonbladet
Citera
2017-10-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Aftonbladet
Ännu värre. Wolodarski är fortfarande skyldig till våldtäkt på den fria pressen. Jävla smuts han med.
Citera
2017-10-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Hon har naturligtvis aldrig blivit drogad. Då kan hon bara antyda att hon blivit det.
Hon skriver ju rätt ut "Fredrik Virtanen drogade och våldtog mig"
Menar du att det är ett antydande?
Citera
2017-10-16, 18:20
Medlem
Hexen666s avatar
Haha självklart skulle det vara Virtanen

Hoppas verkligen inte att CW gör en höna av en fjäder utan att det finns substans i det hon säger. Men helt plötsligt så klarnar allt för mig. Det är faktiskt inte så konstigt att kvinnor blir rabiata genusfeminister om dom blir rejpade av slemhögar som Virtanen. När jag tänker efter så är alla feminister jag känner kvinnor som har haft problem med män på ett eller annat sätt. Synd att dom blir puckade ideologer bara. Och det är mycket intressant att de största svinen verkar röra sig bland de manliga feministerna på vänsterkanten. Lita aldrig på en manlig godhetsknarkande feminist kvinnor!
Citera
2017-10-16, 18:20
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ännu värre.
Skriver till å med på ledarsidan. Blir spännande att se hur tidningen agerar nu
Citera
2017-10-16, 18:21
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Jobbar inte den där Virtanen på DN?

Som Gato redan Svarat så är det Aftonbladet.

Vill dock tillägga att det dessuton är på ledarredaktionen han harvar vilket gör det hela kivigare om det nu är möjligt. Syftar främst på att ledarredaktionen ser sig som en feministisk, socialdemokratisk humanistisk högborg.
Citera
2017-10-16, 18:22
Medlem
Gullegubbens avatar
En bekant på Facebook, som tidvis arbetat som journalist och redaktör, har delat hennes Instagram med tag linen "Lika som bär: Fredrik Virtanen och Harvey Weinstein?".

Men han antyder inte att han skulle veta att det är sant.
Citera
2017-10-16, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Hon skriver ju rätt ut "Fredrik Virtanen drogade och våldtog mig"
Menar du att det är ett antydande?
Virtanen gillar väl knark? Inte så jävla långsökt mao.
Citera
2017-10-16, 18:23
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Utan att ställa sig efter någons sida, vad hände med att lösa sånt här via vår rättssapparat som faktiskt finns på plats för sådan? Som jag förstod har det anmälts, jag misstänker det inte blev en fällande dom? Isf är tanken att man då ska straffas ivf genom sociala medier eller?

Han kan mycket väl vara en vedervärdig människa men vi lever väl i ett rättssamhälle.

Att det skulle finnas en motsättning mellan ett rättssamhälle och att man får ta ansvar i offentligheten för hur man beter sig mot andra är en falsk dikotomi som tjänar till att skydda dem som har makt.
Citera
2017-10-16, 18:25
Medlem
Raktinyllets avatar
Är inte Virtanen feminist? Det var väl Kapten Klänning också så det säger väl inte så mycket. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Människor som hela tiden har behov av att framställa sig själva som goda och moraliskt överlägsna är oftast dom värsta asen.
Citera
2017-10-16, 18:28
Medlem
Har några etablerade journalister ens nämnt det här? Borde vara väldigt stort egentligen.

Har bara sett att Sakine Madon har snuddat vid det på twitter ännu. Men kårandan hos journalister är annars enorm verkar det som.
Citera
2017-10-16, 18:28
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Nää, har svårt att se vad hon har att vinna på det här
Uppmärksamhet? Det finaste som finns idag är att vara ett offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in