2017-10-16, 16:59
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Nu vet man inte vilken vändning det tar. Det kan bli jobbiga dygn för Wallin också. Om Virtanen lyckas övertyga majoriteten om att det är falska anklagelser är Wallins karriär över.
Tror hon känner en viss medvind med Weinstein-gate och Martin Timell fallet. Men vinden kan vända snabbt. Klart hon tar en risk. Det är alltid lättare att snack skit bakom ryggen på folk.
Citera
2017-10-16, 17:00
Medlem
Giant Squids avatar
En annan mycket sjuk grej är ju att han drogade Cissi. Date rape drog?
Citera
2017-10-16, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tror hon känner en viss medvind med Weinstein-gate och Martin Timell fallet. Men vinden kan vända snabbt. Klart hon tar en risk. Det är alltid lättare att snack skit bakom ryggen på folk.
Tror du det är synkat med Lady Dahmer så hon får igång ett drev från det hållet?
Citera
2017-10-16, 17:03
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Tror du det är synkat med Lady Dahmer så hon får igång ett drev från det hållet?
Hon väntar sig säkert stöd från flera håll. Har dock inte alls lika mäktiga kulturkompisar som Virtanen har. Blir intressant att se vilka som väljer att backa upp honom.
Citera
2017-10-16, 17:05
Medlem
GabrielToshs avatar
Skulle kunna vara en ide att googla fram alla texter Virtanen har skrivit om jämställdhet och kvinnors rättigheter.
Citera
2017-10-16, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hon väntar sig säkert stöd från flera håll. Har dock inte alls lika mäktiga kulturkompisar som Virtanen har. Blir intressant att se vilka som väljer att backa upp honom.
Det är riktigt. Det hon kan hoppas på är väl bloggar som drevar mot Virtanen.
Citera
2017-10-16, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GabrielTosh
Skulle kunna vara en ide att googla fram alla texter Virtanen har skrivit om jämställdhet och kvinnors rättigheter.

Jag tror inte riktigt det är hans nisch hos sanningsministeriet, det är mer antirasism och mångkultur som gäller.
Citera
2017-10-16, 17:13
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Så en radikalfeministisk journalist väntar 5år att anmäla och 11år att outa namnet. Är Aftonbladet sveriges Hollywood eller, där våldtäktsmännen för ströva fritt och förtrycka nya kvinnliga journalister?

Hur mycket jag än ogillar Virtanen så kan jag inte ta en radikalfeminist med sprit- och psykiskaproblem på allvar asså.
Citera
2017-10-16, 17:17
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Så en radikalfeministisk journalist väntar 5år att anmäla och 11år att outa namnet. Är Aftonbladet sveriges Hollywood eller, där våldtäktsmännen för ströva fritt och förtrycka nya kvinnliga journalister?

Hur mycket jag än ogillar Virtanen så kan jag inte ta en radikalfeminist med sprit- och psykiskaproblem på allvar asså.
Hon kanske var rädd för karriären men i rampljuset av Timell och HW så går hon all in. Hoppas hon inte släpper detta nu utan tillför detaljer.
Citera
2017-10-16, 17:17
Avslutad
Fredrik Virtanen lär ju få det hett om öronen ifall fler än Cissi Wallin träder fram med samma sorts anklagelser.
Citera
2017-10-16, 17:18
Medlem
Enydrions avatar
Virtanen, Billy Butt och Weinsten har väl samma sak emot sig, de är för fula för att man kan tänka sig att någon har gjort det frivilligt med någon av dem...
Citera
2017-10-16, 17:20
Medlem
bokskog54s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hon kanske var rädd för karriären men i rampljuset av Timell och HW så går hon all in. Hoppas hon inte släpper detta nu utan tillför detaljer.

Hon har pratat om våldtäkten i sin podd, Penntricket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in