2017-10-16, 16:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Cissi Wallin går idag ut med att Fredrik Virtanen är mannen som våldtog henne.

Källa: Hennes instagram

Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Och Lulu Carter pekar ut Martin Timell som TV4:s Weinstein.
Extra festligt att det är låtsasfeminister, PK-hjon & betamän som nu hamnar i hetluften.
Vi får se om Virtanen anmäler för förtal.

Han har ju klarat sig genom åren enbart för att han ständigt gjort det ena mer vansinniga PK-utspelet efter det andra, för att visa sig nyttig för "saken" & därmed kunna undgå ett drev mot sig själv. Nu vete fan om det går längre.
Citera
2017-10-16, 16:21
Medlem
Det är ju ett jävla under om Virtanen och Timell ska behöva bära hundhuvudet i Sverige.

Undra vafan som finns på Persbrandt, Lundell, Flink mfl
Citera
2017-10-16, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Extra festligt att det är låtsasfeminister, PK-hjon & betamän som nu hamnar i hetluften.
Vi får se om Virtanen anmäler för förtal.

Han har ju klarat sig genom åren enbart för att han ständigt gjort det ena mer vansinniga PK-utspelet efter det andra, för att visa sig nyttig för "saken" & därmed kunna undgå ett drev mot sig själv. Nu vete fan om det går längre.

Har också reflekterat över det där. Men det tydliggör väl att alla de där fjant-beteckningarna bara handlar om att smycka ut sig och känna sig god. Feminister och vänstermänniskor är antagligen näst efter invandrare den mest överrepresenterade gruppen vid sexualbrott. Förmodligen därför de är tysta när sexualbrott och invandrare kommer på tal.
Citera
2017-10-16, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diktalben
https://www.instagram.com/p/BaT0d-bHRTr/?taken-by=cissiwallin

Bra av Cissi att namnge våldtäktsmannen.
Citera
2017-10-16, 16:38
Medlem
OnTheWeeds avatar
Detta kommer onekligen bli intressant att följa. Tror ni vi får se någon respons från Virtanen?
Citera
Medlem
gato12s avatar
På nåt mysko sätt kanske det är lite skönt för Virtanen att bomben slutligen briserat. Det har ju i åratal tisslats och tasslats om det här och nu får han ju en chans att bemöta anklagelsen iaf.

Edit: inget på hans twitter än så länge; https://twitter.com/fvirtanen
Citera
Medlem
Giant Squids avatar
Ja du lillVirre du visste att en dag skulle bomben brisera.
Nu hjälper det nog inte hur många ryggdunkar du försökt dig på o få från PK gänget.

Grejen är att alla redan visste detta men ändo hållt pervot bakom ryggen. Vilket ansvar har dom?
Citera
2017-10-16, 16:39
Medlem
Är väl bara till att hoppas att både Cissi Wallin och Lulu Carter anmäls för förtal. Inte för att det inte kan ha skett våldtäkter, men för att vi inte kan ha ett samhälle där det ska hängas ut folk till höger och vänster i sociala medier.
Citera
2017-10-16, 16:40
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Grejen är att alla redan visste detta men ändo hållt pervot bakom ryggen. Vilket ansvar har dom?

Är inte det rimliga att Aftonbladet tycker att våldtäkt är helt okej, så länge det inte spiller över på dem och ger dålig publicitet?
Citera
2017-10-16, 16:44
Medlem
TengilW68s avatar
Nu går frk Wallin all-in på Instagram, och uppdateringen sprids som en präriebrand på nätet. Virtanen har några jobb dygn framför sig gissar jag.

Citat:
Den mäktige medieman som drogade och våldtog mig 2006 heter Fredrik Virtanen. Jag anmälde 2011, först då orkade och vågade jag. Men har inte orkat eller vågat outa. Förrän nu.

Länk här: https://www.instagram.com/p/BaT0d-bHRTr/?taken-by=cissiwallin
Citera
2017-10-16, 16:55
Medlem
Giant Squids avatar
Om jag räknat rätt i tiden så var detta då han var kraftigt kokainberoende. Såg honom titt som tätt på krogarna på folkungagatan mitt på dagen med en whiskyshot till varje öl bläddrandes i nån kvällstidning önskandes att han var en riktig murvel. Antingen hade han världens sämsta blåsa eller så fanns det nån annan anledning till varför han rände på muggen var 10e minut.
Citera
2017-10-16, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TengilW68
Nu går frk Wallin all-in på Instagram, och uppdateringen sprids som en präriebrand på nätet. Virtanen har några jobb dygn framför sig gissar jag.

Länk här: https://www.instagram.com/p/BaT0d-bHRTr/?taken-by=cissiwallin
Nu vet man inte vilken vändning det tar. Det kan bli jobbiga dygn för Wallin också. Om Virtanen lyckas övertyga majoriteten om att det är falska anklagelser är Wallins karriär över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in