Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag drog inga slutsatser. Vid presskonferensen blev Möller ifrågasatt varför Madsen har tillgång till media, och om de inte var oroliga för att hans kunskap skulle bli källa till nya tillrättalägganden och historier från hans sida. Och nej, Möller var inte orolig för det. Han sa också att Madsen och hans advokat vet ganska mycket mer än vad de släpper till media.
Så det är inga slutsatser jag drar när det gäller detta. Att du följt tråden betvivlar jag inte, men uppenbarligen har du inte läst tidningar eller sett några presskonferenser. Googla och gör det. Så kanske du får mer kött på benen.
Vill absolut inte vara tjatig, och när nu t.o.m. Moderatorn godkänner uttalanden ( OBS! Det var två), utan källor, kan jag inte göra mer.
Men Möllers kommentar, som du beskriver den nu, är ju inte alls densamma som du skrev!!!
Det handlade ju om att PM ev. skulle få ytterligare info att använda, inte alls om de var säkra på vad PM skulle kunna hitta på i en rättegång, alltså precis som jag misstänkte, en djup feltolkning från din sida!!!! Tack för info'n, nu vet jag, och alla andra, hur grovt du kan feltolka information!!!!
FÖRSTÅR DU NU? PM kan komma med vad som helst i en rättegång, han behöver ju inte information av polisen om vad som hänt ( det vet han......), utan möjligtvis veta vad dom vet

........