Citat:
Ursprungligen postat av
Furiouspanda
Fast vad jag vet, så har inte TV4 försökt kontakta Bylund, och det framkommer inte under programmets gång vem det kan vara, eller om TV4 sitter på uppgiften eller inte. Men att man köper allt som en person säger som sanningen är helt fel, då är man bara ute efter att smutskasta partiet.
Ja, om jag förstår det rätt så berättade Hanna Wigh inledningsvis inte vem MGM är. Då är det kanske inte så konstigt heller om TV4 i det läget ännu inte hade sökt Linus Bylund.
Idag kan man väl säga att Linus Bylund är på flykt. För inte kan det väl vara så att
ingen -- varken reporter eller medborgare -- har sökt 'Jimmie Åkessons högra hand' efter typ Aftonbladet-intervjun direkt efter att brottsmisstankarna mot honom blev kända?
Citat:
Ursprungligen postat av
Furiouspanda
Men att man köper allt som en person säger som sanningen är helt fel, då är man bara ute efter att smutskasta partiet.
Vem/vilka 'köper allt som en person säger som sanningen'?
Varför gömmer sig Bylund? Har han borderline och sitter och tycker synd om sig själv? Jobbar han under ytan med att sprida illasinnade rykten om Wigh?
När sanningen inte är till ens fördel vill man kanske inte bidra till att den kommer fram. Detta är den huvudsakliga förklaringen till Bylunds agerande den senaste tiden, tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Furiouspanda
Det TV4 borde ha gjort, när dom fick veta att ett brott hade begåtts, är att göra en polisanmälan, men det var dom inte intresserade av

.
Jag inser att vissa sitter med 114 14 på snabbvalet och gärna köar bara för att få göra sin insats för landets placering i anmälda-brott-VM. Alla gör det dock inte.
Jag vet inte heller varför TV4 skulle polisanmäla? Brukar reportrar anmäla brott mot personer de intervjuar, även när BO ej önskar det?