2017-10-12, 10:25
Medlem
ztellas avatar
Ännu en artikel:
http://www.folkbladet.se/nyheter/norrkoping/kyrkan-har-svikit-oss-om4848539.aspx

"Flickans mamma menar att församlingspedagogen har tagit 18-åringen i försvar.
– Vad är det för skillnad på om en svensk gör så här än om en afghansk kille gör så här, ska hon ha frågat, vilket jag tycker är en helt sjuk fråga eftersom det är lika illa vem det än är, har mamman sagt i polisförhör.
Föräldrarna ifrågasatte hur personalen kunde sätta 18-åringen, som enligt dem är muslim, i konfirmationsgruppen.
De kyrkliga företrädarna svarade med att han var nyfiken på den kristna religionen.
Men det argumentet köper inte föräldrarna:
– Vi känner att kyrkan svikit oss, säger mamman."
Citera
2017-10-12, 10:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Kommentarerna på afghanens inlägg är bland det vidrigaste jag läst. Denna samling med kärringar är ju inget annat än en sjuk jävla sekt. Någon skriver att han är den bästa sortens feminist, en annan att han är viktigt för mänskligheten och en rad kärringar menar på att flickan är en lögnare och att det skulle finnas något slags politiskt motiv bakom anklagelserna och domen. De är verkligen helt sinnesrubbade.
Så är det, det är en något svag begåvning parat med en stor dos grupptänkande och "förtjusning"/charm som gör att de hamnar i ett gränspyskotiskt tillstånd. Såklart blir även "adonisarna" helt förvirrade: Arif har säkert behandlats som en statsman, skjutsad vart han än ska, serverad mat, pengar, utrymme att tala och att talla...
Citera
2017-10-12, 10:39
Medlem
Börjat på riktigt bli förbannad, inte på Afghanen han är ju mer eller mindre uppmuntrad att bege sig hit av Reinfelt, Westerberg, Sahlin, Lövfen, Lööf o allt vad dom heter, men förbannad på dessa kräk till svenska kvinnor som likt små kåta groupis betygar sin kärlek till denne sexbrottling - så utmärkt gjort att ta screenprint på Facebook så alla nu är avslöjade och uthängda, måtte detta spridas så mycket som möjligt, sanningen vinner!
Citera
2017-10-12, 10:50
Medlem
gurkmajjas avatar
Svensken är naiv bortom räddning. Svensk skola, media och politiker har genom gemensamma ansträngningar lyckats göra svensken till jordklotets mest korkade folk.

Att helt plötsligt bli "kristen" när man uppger sig komma ifrån ett muslimskt land är flyktinglögnsmanualens formulär 1A.

När ska svensken inse att det finns riktiga flyktingar ute i världen som faktiskt behöver hjälp?
Citera
2017-10-12, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lva
Jag hoppas innerligt att någon orkar att följa upp dem som hejar på honom i kommentarsfälten

Robert Aschberg brukar väl vara pigg att jaga folk..... ähh han kan vi nog glömma..

LaMotte eller Josefsson är dom enda kandidaterna till uppföljning tror jag!
Citera
2017-10-12, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Robert Aschberg brukar väl vara pigg att jaga folk..... ähh han kan vi nog glömma..

LaMotte eller Josefsson är dom enda kandidaterna till uppföljning tror jag!
Denna postades tidigare i tråden: http://katerinamagasin.se/ladies-problem-om-det-ohemula-gullandet-med-en-domd-sexbrottsling/
Citera
2017-10-12, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Denna postades tidigare i tråden: http://katerinamagasin.se/ladies-problem-om-det-ohemula-gullandet-med-en-domd-sexbrottsling/

jo, hon är toppen, det var hennes artikel jag syftade till med att gå vidare, jag högaktar Katerina men msm tar ju inte in henne tyvärr, tror att t ex Janne J måste rota vidare för att ge ytterligare spridningseffekt till stugorna!
Citera
2017-10-12, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
jo, hon är toppen, det var hennes artikel jag syftade till med att gå vidare, jag högaktar Katerina men msm tar ju inte in henne tyvärr, tror att t ex Janne J måste rota vidare för att ge ytterligare spridningseffekt till stugorna!
Nej, hon är ju dålig för Sverigebilden....
Citera
2017-10-12, 11:07
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"Saknar pass". Suck...

Citat:
När Samhällsnytt kontaktar Arif på telefon bekräftar han att hans ärende överlämnats till polisen för verkställighet:

– Men de kan inte återvända mig på grund av att jag saknar pass.

Arif uppger samtidigt att han har lämnat in en ansökan om så kallat verkställighetshinder, vilket innebär att hans asylärende kommer att utredas på nytt.

...

Du lade upp en video på Facebook ganska nyligen där du säger att afghanska ungdomar ”följer svenska lagar och regler”, men idag fälldes du för sexuellt ofredande. Hur ställer du dig till det?

– Det stämmer inte. Det är människor som vill mig illa på alla sätt.

Men när Samhällsnytt försöker ställa en följdfråga om varför en 14-årig flicka skulle vilja Arif illa på alla sätt, bryter en medelålders svensk kvinna in i samtalet och avbryter intervjun:

– Ursäkta, jag skulle vilja veta vilken vinkeln artikeln kommer att ha!
https://samnytt.se/avslojar-ensamkommandes-talesperson-lovade-folja-svenska-lagar-doms-for-sexuellt-ofredande-mot-minde rarig/
Citera
2017-10-12, 11:07
Medlem
Driftstopps avatar
Den här personen är dömd. Det finns både sms som talar emot honom och ett vittne.

Jag håller med förgående. Detta är det sjukaste jag läst i hela mitt liv.
Kärringar som går på 14 åringen och anklagar henne för att snara om killen och att det är hennes fel och att hon ljuger.

Ser man vad dessa medelålders kvinnor skriver om brottsoffret och samtidigt skyddar gärningsmannen, ja då tappar man allt hopp..
Citera
2017-10-12, 11:10
Medlem
Personutredningen (aktbilaga 26) ligger under sekretess. Har lite svårt att förstå varför. Det gäller en myndig person, som om jag förstått det rätt har gjort sig skyldig till åldersbedrägeri. Enda anledningen till att han är kvar i landet tycks vara att han saknar pass och - givetvis - ansökt om verkställighetshinder. Men nu har han ju "hittat" sin familj (det fanns väl ingen anledning för dem att vara borttappade längre om asylchansen gått förlorad) - och eftersom de uppenbarligen klarar av att leva i Afghanistan får man förmoda att vår framtida statsministerkandidat kan göra detsamma. Vore intressant att få veta var hemorten befinner sig på trygghetsskalan i relation till Malmö.

Jag utgår ifrån att alla #vistårinteut:are som gick i god för denne bedragare tar notan för vad han har kostat oss. Inklusive alla utgifter i rättsprocessen.

Norrköpings Tingsrätt, mål nr B 3301-16
Stämningsansökan: https://minfil.org/W3e8Gccdbd/Norrk_pings_TR_B3301-16_Aktbil_37.pdf
Dagboksblad: https://minfil.org/V6edG9ccbc/Norrk_pings_TR_B_3301-16_Dagboksblad_2017-10-12.pdf
Citera
2017-10-12, 11:11
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Men det här verkar ju vara en godbit för media, så varför är det så tyst där? Är det kanske för att det handlar om en av de "goda" som slirat lite? Inget på TV eller radion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in