Flashback bygger pepparkakshus!
2016-11-14, 16:32
Medlem
Citat:
INRIKES. Flyktingbarnet Mohammed döms nu till 6 månaders ungdomsvård för att ha våldtagit två olika flickor, varav en endast var 13 år. En av våldtäkterna ägde rum på ett kristet läger som anordnades av Frälsningsarmén. Men när flickan berättade för de vuxna om vad som hänt vägrade de att ingripa.
– Vi är ledsna, men vi vill helst inte skicka hem Mohammed, förklarade de vuxna för den våldtagna flickan, enligt domen.
http://www.friatider.se/mohammed-v-l...-grade-ingripa

Tycker ni Frälsningsarmén gjorde rätt eller borde de straffas med lagens strängaste straff (vad nu det är)?
Är det så här man får till en lyckad integration?
Era åsikter?

..........................................

Länk till FUP: (FB) Mohammed våldtog på kristet läger – men personalen vägrade ingripa

Länk till tingsrättsdom: (FB) Mohammed våldtog på kristet läger – men personalen vägrade ingripa
/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2016-11-15 kl. 23:57.
Citera
2016-11-14, 16:35
Medlem
Så fungerar det nya Sverige. De kristna förtrycks och muslimerna får fortsatta privilegier trots att dessa inte tillför ett skit till samhället. Tragiskt.
Citera
2016-11-14, 16:36
Bannlyst
"Vi är ledsna". Vilka jävla dårar och vilket hån framför allt mot flickan. Vem anmälde brottet egentligen?
Jag vill att dessa kristna fanatiker sätts bakom lås och bom, och jag kommer inte vara ett dugg ledsen.
Citera
2016-11-14, 16:39
Medlem
RudyardKiplings avatar
De ansvariga inom Frälsningsarmén måste genom sitt handlande gjort sig skyldiga till någon form av brott.

Hade jag haft en dotter som råkat ut för detta skulle Mohammed och personalen ligga risigt till. Fy katten!
Citera
2016-11-14, 16:49
Medlem
Fria tider verkar vara ensamma om nyheten. Väldigt odetaljerat om var och när. Kanske står mer i ytterligare artikel, som kräver betalning ? Ser ut vara gjort för att få in prenumeranter.
Citera
2016-11-14, 16:51
Medlem
Tanuss avatar
Vilka föräldrar skickar sin trettonåriga dotter på ett läger med övernattning där "adult babies" från Mellanöstern deltar?
Jag hoppas att orosanmälan inkommer till Vingåker kommuns socialtjänst. Jag hoppas att föräldrarna fråntas vårdnaden.
Sina barn skall man skydda, det är biologiskt nedärvt. Inte bjuda ut till rovdjur från andra sidan jordklotet.
Om vuxna människor vill leka goda så kan jag inte säga något så länge de är goda för sina egna pengar.
Men att offra sin avkomma på mångkulturens altare, ryggradslöst.
Citera
2016-11-14, 16:55
Ja, svenskar, våldtäkterna begångna av invandrarna, och framför allt "barnen", staplas på hög. Hur känns det? Duger förklaringen och ursäkten: Men svenska män våldtar också! fortfarande?

Eller börjar en liten lampa att tändas uppe i kontoret?

Hur många våldtäkter per år tycker ni själva är ett humant och bra pris att betala för att kulturellt, religiöst och genetiskt skräp ska få komma hit i tusentals? Har DU svenne ens någon gräns?

Notera att jag riktar mig till alla vanliga svennar som läser här. Inte ni som regelbundet postar här och redan har fattat allting.
Citera
2016-11-14, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
De ansvariga inom Frälsningsarmén måste genom sitt handlande gjort sig skyldiga till någon form av brott.

Hade jag haft en dotter som råkat ut för detta skulle Mohammed och personalen ligga risigt till. Fy katten!

Någon sorts brott måste de gjort sig skyldiga till, Mohammed fick hela 6 månaders ungdomsvård vilket jävla skämt alltså. Vad lärde han sig av det då mån tro, inte ett skit merän ajabaja och såklart är han ju 17år så han kan inte dömas som den vuxna man han troligen är. Detta sker nog tyvärr ganska ofta i det "nya" Sverige nu men inga stora löpsedlar i massmedia om sådana här fall, svt/sr ni gör inte ert jobb fyfan!
Citera
2016-11-14, 17:22
Citat:
Ursprungligen postat av Pmurts
Så fungerar det nya Sverige. De kristna förtrycks och muslimerna får fortsatta privilegier trots att dessa inte tillför ett skit till samhället. Tragiskt.

Så är det. White guilt baserat på pk-värdegrunden.

Kan det bli sjukare?
Senast redigerad av Lunkan99 2016-11-14 kl. 17:27.
Citera
2016-11-14, 17:24
Medlem
hashs avatar
Någon som har fått domen som Fria Tider hänvisar till?
Citera
2016-11-14, 17:26
Citat:
Ursprungligen postat av Obannad
Fria tider verkar vara ensamma om nyheten. Väldigt odetaljerat om var och när. Kanske står mer i ytterligare artikel, som kräver betalning ? Ser ut vara gjort för att få in prenumeranter.

Fria tider har gjort sig bort förut när de inte kollat upp källan men det förvånar mig inte om det här är sant.

Så jävla idiotiotiskt fungerar samhället numera, det finns ett antal exempel på det.
Citera
2016-11-14, 17:38
Medlem
spoilers avatar
Alternativ källa;

http://www.fagersta-posten.se/blalju...-honom-efterat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem