2017-10-27, 15:21
Medlem
Troians avatar
Tror knappast att det är något från högsta ledningen, typ riksdagsgruppen eller partistyrelsen, som ligger bakom. Men kanske kan det vara någon lokal förmåga. Vad jag har hon ju varit i konflikt med flera lokala partiföreträdare, kanske kan GM finnas där?
Citera
2017-10-27, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror knappast att det är något från högsta ledningen, typ riksdagsgruppen eller partistyrelsen, som ligger bakom. Men kanske kan det vara någon lokal förmåga. Vad jag har hon ju varit i konflikt med flera lokala partiföreträdare, kanske kan GM finnas där?

Det skulle i så fall kunna vara Anders F men nog låter det också ganska osannolikt. Det var H.W som avslöjade hans fifflande med den lokala partikassan men han borde väl skaka galler just nu tänker jag mig?
Citera
2017-10-27, 15:27
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det skulle i så fall kunna vara Anders F men nog låter det också ganska osannolikt. Det var H.W som avslöjade hans fifflande med den lokala partikassan men han borde väl skaka galler just nu tänker jag mig?
De pengarna är återställda.
Citera
2017-10-27, 15:27
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad

Var hon inte i slagsmål eller handgemäng med en medlem ganska nyligen? Strax innan uppgifterna om övergreppet briserade? Har för mig det var med en kvinnlig medlem. Fattar det som att hon är/var i konflikt med flera medlemmar lokalt.
Citera
2017-10-27, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
De pengarna är återställda.

En diskussion i sidan om men en bankrånare kan givetvis inte gå fri genom att lämna tillbaka pengarna till banken.
Citera
2017-10-27, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Var hon inte i slagsmål eller handgemäng med en medlem ganska nyligen? Strax innan uppgifterna om övergreppet briserade? Har för mig det var med en kvinnlig medlem. Fattar det som att hon är/var i konflikt med flera medlemmar lokalt.

H.W har nog säkerligen haft och har en förmåga att bli osams med alltför många verkar det som.
Citera
2017-10-27, 15:43
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Då är det intressant att få veta om det har med politik att göra eller med privata relationer.

Skulle tippa på en privat relation som Hanna pressat att göra detta.
Hon har samma personlighet som Arbogakvinnan.
Citera
2017-10-27, 15:45
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Skulle vara intressant att veta vem det är som är misstänkt. Om det hade varit en partikamrat så tycker man att media borde gjort en stor sak av det.

Självklart är det en parti-"kamrat." Vem annars skulle ha något motiv till att vandalisera hennes hem? Sverigedemokraterna i mindre kommuner som den Hanna Wigh kommer ifrån består av inavlade bonnläppar och rättshaverister. På samma sätt som rättrogna muslimer straffar apostater straffar rättrogna sverigedemokrater de som hoppar av.
Citera
2017-10-27, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Skulle tippa på en privat relation som Hanna pressat att göra detta.
Hon har samma personlighet som Arbogakvinnan.

Kan också vara en karl som blivit arg. I WT kretsar förekommer det mycket våld och hot mot kvinnor.
Citera
2017-10-27, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Självklart är det en parti-"kamrat." Vem annars skulle ha något motiv till att vandalisera hennes hem? Sverigedemokraterna i mindre kommuner som den Hanna Wigh kommer ifrån består av inavlade bonnläppar och rättshaverister. På samma sätt som rättrogna muslimer straffar apostater straffar rättrogna sverigedemokrater de som hoppar av.

Jag tror du har fel om SD i detta fall, om det inte är en lokal förmåga som råkar tillhöra SD. Jag tror inte att detta är politiskt.

I övrigt så har du rätt om inavlade bondläppar och rättshaverister, samt muslimer. De är inga trevliga karlar att ha omkring sig, och är farliga för kvinnor när de blir försmådda.
Citera
2017-10-27, 16:03
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Jag tror inte att det är en parti-"kamrat". Om det varit det hade det varit på löpet 10 minuter efter att det blev känt.

Jag gissar på någon med en uppenbar agenda att ljuga, snacka skit och misstänkliggöra SD för att misskreditera. Typ Kim Fredriksson eller någon liknande figur som känner Hanna WIgh sedan tidigare och som inte gör annat än ljuger och hittar på.

Å andra sidan har becknaren99 inte postat på länge. Är HAN anhållen?
Senast redigerad av Takadongtakadang 2017-10-27 kl. 16:26.
Citera
2017-10-27, 16:27
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag tror du har fel om SD i detta fall, om det inte är en lokal förmåga som råkar tillhöra SD. Jag tror inte att detta är politiskt.

Om motivet inte är politiskt, vad skulle det i så fall vara? Såhär skriver en anonym twittrare som kallar sig för Leif Ericsson till henne: "På det SVINAKTIGA SÄTT SOM DU UPPFÖRT DIG ÄR DET INTE KONSTIGT ATT DU BLOCKAS Må du brinna i helvetet" Wigh har gått från att vara SD:s påläggskalv (påläggskviga?) till att bli deras hatobjekt #1. Det är inte alls osannolikt att någon SD-medlem bestämt sig för att straffa henne för hennes svek.

Men visst, det kan ju vara en kaosblatte också....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in