Citat:
Ursprungligen postat av
Kvasiintellektuell
Trump har 156 i IQ. Försök inte ens att diagnostisera honom. Är det några som är paranoida så är det demokraterna efter valnederlaget.
Trump kanske har haft högt IQ men bör vara försiktig. Jag hade borderline geni IQ vid mönstringen och när jag nu vid 53 gjorde om ett test fick jag bara 115. Jag löser alltså uppgifterna inte lika fort som förr. Sen har jag som individ även utsatt hjärnan för extra stress under många år. Har ingen aning om det påverkat, men jag gissar det.
Men när jag läste på om detta är det helt normalt. Vissa delar av IQ sjunker efter 40. Det är dock ingen fara, jag är avsevärt visare än jag var vid 20. Jag kan se större, mer komplexa sammanhang.
Det enda jag säger är att man skall vara försiktig med IQ och ålder.
Att DT har narcissistisk personlighetsstörning råder det dock ingen som helst tvivel om. Som han har visat upp sitt liv, sina hem, sina skilsmässor i media långt innan t.ex. "The aprentice". Detta säger ju även hans vänner.
Vad media och svenskar som bara läser media inte förstår att man i USA även känner till hans starka sidor. Han förmåga att få saker gjorda t.ex.