2017-10-11, 02:24
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Re-Elect
Trump är en sexist och rasist. Han har även fascistiska tendenser, anser att media är amerikanernas främsta fiende. Fascister har aldrig accepterat den fria pressen. En komplett galning som kan starta tredje världskriget!

Rasist, sexcist fascist etc etc.. När ska ni vänsterextremister sluta skrika dessa ord mot folk? Ni är dom ända som poliserar samhället. Den "fria pressen" är inte så fri eftersom att den är grovt vänstervriden över hela västvärlden och den måste bli exponerad, precis som den blir varje dag!!
Citera
2017-10-11, 02:28
Medlem
DRD4s avatar
Ja detta har ju svensk media informerat mig om redan sedan innan valet han vann, vem vet snart så kommer Trump kanske ut och kallare sig för kommunist!?
Citera
2017-10-11, 02:30
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Tycker du inte det är ett tecken på allvarlig grande paranoia när Pence flyger över hela landet för att gå in och ut på en match?

Det kan bli ännu mycket mer sjukare innan det är klart!

Det var väl ett ganska smart PR-trick som visat sig vara effektivt eftersom folket är med Trump och han har redan vunnit detta slaget? Idiot...
Citera
2017-10-11, 08:33
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
SÅ hur i helvete vet media hur högt Trumps IQ är? Vet han inte det bäst själv? Din dumma vänsterpajas. Trump är miljadär och president såklart han har högt IQ haha, jävla pajas Trumpfober!

Finns ju psykiskt störda som säkert inom vissa testområden kan prestera fantastiskt bra.
Att det finns något samband mellan att vara miljardär, president och högt IQ är nog enbart i din värld.
Och det är inte svårt att bli rik med till största delen ärvda pengar.

Nu är ju du ett veritabelt snille så du kan ju utan problem själv hitta fram allt om din lilla favorit.
Har närmast fanatiska proportioner din dyrkan för Trump.
Citera
2017-10-11, 10:25
Medlem
E-sparres avatar
Det är helt obegripligt att att en sådan Clown kan få en sådan publicitet, men det är klart vi i Se glorifierar det landet och tar in alla intryck och sväljer med hull och hår
Jag är uppriktigt rädd vad han tänker göra, agera och hitta på med Korea
Citera
2017-10-11, 11:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
I stort sett samma smutskastning från vänsterliberalerna som mot Trump, var det också mot Reagan och Bush på sin tid.

Reagan var bara en usel B-skådis, en total senil idiot, enligt dåtidens sossar, liberaler och vänster. Nu betraktas han som en av de bästa presidenter USA någonsin haft.

Reagan och Thatcher skapade grogrunden för den moderna nyliberalismen med sina minimala stater och trickle down economics... Reaganomics har även börjat pekats ut som skadlig...Så att han är den bästa presidenten någonsin är mest en åsikt än empirisk data.
Citera
2017-10-11, 14:20
Medlem
En person som skryter om sitt höga IQ har helt enkelt inget högt IQ , det fattas en hel del ovanför halsen helt enkelt. Sedan är ju gränsen mellan dårskap och geni supertunn och Trump balaserar ju sedan länge på den svajiga linan. Nu skämtade han bara om det där med IQ enligt VH? Har man inga föreståndare för vuxendagiset som kan stoppa dom värsta uttalandena från huset. Vita huset har ju blivit ett skämt, inte undra på att många regeringar vill förhandla direkt med delstaterna i viktiga frågor för att slippa kommunicera med en politiskt obegåvad Trump. I Trump ser man tyvärr en gren av mänskligheten som borde stannat kvar i trädkronorna.
Citera
2017-10-11, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
En person som skryter om sitt höga IQ har helt enkelt inget högt IQ , det fattas en hel del ovanför halsen helt enkelt. Sedan är ju gränsen mellan dårskap och geni supertunn och Trump balaserar ju sedan länge på den svajiga linan. Nu skämtade han bara om det där med IQ enligt VH? Har man inga föreståndare för vuxendagiset som kan stoppa dom värsta uttalandena från huset. Vita huset har ju blivit ett skämt, inte undra på att många regeringar vill förhandla direkt med delstaterna i viktiga frågor för att slippa kommunicera med en politiskt obegåvad Trump. I Trump ser man tyvärr en gren av mänskligheten som borde stannat kvar i trädkronorna.
Det finns ett namn för det det kallas Dunnig-Kruger effekten.
Citera
2017-10-11, 15:09
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Reagan och Thatcher skapade grogrunden för den moderna nyliberalismen med sina minimala stater och trickle down economics... Reaganomics har även börjat pekats ut som skadlig...Så att han är den bästa presidenten någonsin är mest en åsikt än empirisk data.
Reagan knäckte i alla fall onskans imperium, dvs. Sovjetunionen. Inte dåligt jobbat! Sen "den bäste någonsin", kan naturligtvis diskuteras. Skrev jag verkligen så? Men en av de bästa i alla fall. Sen får man ju tolka det som man vill.
Citera
2017-10-11, 15:22
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Trump har 156 i IQ. Försök inte ens att diagnostisera honom. Är det några som är paranoida så är det demokraterna efter valnederlaget.
Trump kanske har haft högt IQ men bör vara försiktig. Jag hade borderline geni IQ vid mönstringen och när jag nu vid 53 gjorde om ett test fick jag bara 115. Jag löser alltså uppgifterna inte lika fort som förr. Sen har jag som individ även utsatt hjärnan för extra stress under många år. Har ingen aning om det påverkat, men jag gissar det.
Men när jag läste på om detta är det helt normalt. Vissa delar av IQ sjunker efter 40. Det är dock ingen fara, jag är avsevärt visare än jag var vid 20. Jag kan se större, mer komplexa sammanhang.
Det enda jag säger är att man skall vara försiktig med IQ och ålder.

Att DT har narcissistisk personlighetsstörning råder det dock ingen som helst tvivel om. Som han har visat upp sitt liv, sina hem, sina skilsmässor i media långt innan t.ex. "The aprentice". Detta säger ju även hans vänner.

Vad media och svenskar som bara läser media inte förstår att man i USA även känner till hans starka sidor. Han förmåga att få saker gjorda t.ex.
Senast redigerad av Klas-Vegas 2017-10-11 kl. 15:26.
Citera
2017-10-11, 16:29
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Tycker du inte det är ett tecken på allvarlig grande paranoia när Pence flyger över hela landet för att gå in och ut på en match?

Det kan bli ännu mycket mer sjukare innan det är klart!

Alltså hur gör du kopplingen Pence lämnar en match pga politiska utspel = Trump är paranoid?
Citera
2017-10-11, 16:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetoBeto-San
Alltså hur gör du kopplingen Pence lämnar en match pga politiska utspel = Trump är paranoid?

Trump har erkännt att Pence gjorde det på order av Trump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in