2017-10-10, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Vi har räddat många, och vi kämpar för dom sista 7 som är på Landvetter nu, inlåsta som brottslingar, enda dom gjort var flykten från krig/tortyr/fattigdom/förföljelse min vän.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Sluta med dina rymdkramar nu till mig.
Ni bryter mot svensk lag nu.
De lär inte få någon amnesti.
Citera
2017-10-11, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Sluta med dina rymdkramar nu till mig.
Ni bryter mot svensk lag nu.
De lär inte få någon amnesti.

Pga att sverige deporterade barn/ungdomar igår så kommer Fatemeh, vår Malala att åka ner till Afghanistan på Torsdag för att be barnen/ungdomarna om ursäkt å Sveriges vägnar för hur vårat land har behandlat dom. Hon är så modig. Hon kommer visa hur farligt det är i Kabul.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Citera
2017-10-11, 14:01
Medlem
Citat:
Pga att sverige deporterade barn/ungdomar igår så kommer Fatemeh, vår Malala att åka ner till Afghanistan på Torsdag för att be barnen/ungdomarna om ursäkt å Sveriges vägnar för hur vårat land har behandlat dom. Hon är så modig. Hon kommer visa hur farligt det är i Kabul.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Sluta nu.
Inga mera rymdkramar till mig tack, kan du respektera det tack.
Good bye!
Citera
2017-10-11, 15:48
Medlem
Citat:

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Jag reste runt i norra Burma på åttiotalet-det var farligt fast inte som Gårdsten där jag bott.Kabul turistar jag i.
Citera
2017-10-11, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Risken är att Khavari fejkar sin egna död för ett beslut om amnesti nu har Khavari ett enormt ego så att hon skulle offra sig för sin sak är uteslutet. Hon försvinner och i Sverige dyker hon upp med en annan identitet. Annars gör hon sig icke kontaktbar i några månader så media kan spinna på att hon dött i ett attentat, dyker upp levande som ett mirakel när ensamkommande fått amnesti.

Nu ska förresten demonstrationen fortsätta inomhus ensamkommande uppmanas att ockupera tågstationer.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1514802715278125&id=274070532 684689

Blir väl ingen större skillnad än innan ”demonstrationen”. Tågstationer verkar vara deras favoritplats att fördriva dagarna på i lite större svenska städer.
Citera
2017-10-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Jag reste runt i norra Burma på åttiotalet-det var farligt fast inte som Gårdsten där jag bott.Kabul turistar jag i.
Säkert. Sluta fabulera om ditt turistande i Kabul.
Citera
2017-10-11, 18:34
Medlem
Jag ser att både SAS och Turkish Airline erbjuder dagliga flygningar till Kabul för allmänheten. Fruktansvärt med flygbolag som lurar folk till en säker död.
Citera
2017-10-11, 19:05
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Citat:

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Hurra, hälsa honom (Fatemeh) att han måste dö martyrdöden. Inget annat kan bevisa hur farligt det är i Afghanistan. Inget.

#handhjärta
#vistårinteutmedasylparasiter
Citera
2017-10-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Säkert. Sluta fabulera om ditt turistande i Kabul.
Jag ska skicka vykort nästa gång jag gör en stark resa till exempelvis Kabul.
Citera
2017-10-11, 19:49
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Va? Har hitlerhycklet utnämt sig själv till ambasadör? "å Sveriges vägner...". Det är ju inte ens medborgare i Svenneholm.
Jag börjar misstänka att resan handlar om att det börjar bli,hett under fötterna ang. donationerna. Kaviaren tar pengarna och,sticker, helt enkelt. Försvinner och återgår till sin verkliga identitet (sin,"bror"?). Det liknar fanimig en bok av Thomas Arvidsson.
En annan tanke som slog mig nyss: kan detta med donationerna handla om pengatvätt? Terrorfinansiering? Snyggt och härligt fräckt upplägg i så fall. Nåt skumt är det i alla fall.

Rymdfjärt!
Citera
2017-10-11, 19:52
Medlem
NoTruces avatar
Här har ni i alla fall en svensk man som vågar ifrågasätta spektaklet:

https://www.youtube.com/watch?v=0YSNDEH1tQM&t=436s
Citera
2017-10-11, 20:30
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonStahlhein
Va? Har hitlerhycklet utnämt sig själv till ambasadör? "å Sveriges vägner...". Det är ju inte ens medborgare i Svenneholm.
Jag börjar misstänka att resan handlar om att det börjar bli,hett under fötterna ang. donationerna. Kaviaren tar pengarna och,sticker, helt enkelt. Försvinner och återgår till sin verkliga identitet (sin,"bror"?). Det liknar fanimig en bok av Thomas Arvidsson.
En annan tanke som slog mig nyss: kan detta med donationerna handla om pengatvätt? Terrorfinansiering? Snyggt och härligt fräckt upplägg i så fall. Nåt skumt är det i alla fall.

Rymdfjärt!

Då blir jag faktiskt imponerad om pengarna går till terrorfinansiering det förtjänar respekt Adolf Khavari som lurade tusentals kronor från svenska missfoster för att finansiera IS nästa lastbilsjihadism.

Att tramsjakt vill sända Adolf Khavari till en säker död har klappjakt inget hjärta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in