Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-15, 13:52
  #8641
Moderator
Tinuviels avatar
Den för sexualbrott dömde Arif Moradi har ännu inte utvisats. Nu kallar han sig Niklas Mo på Facebook och har tydligen ansetts lämplig (av vem?) att åka runt och föreläsa för elever.

Han postar deras positiva omdömen på Facebook.
Citera
2018-03-17, 06:44
  #8642
Medlem
Fatemeh liksom andra fåtal kvinnorna inom ensamkommande bär ju slöja.
Säger allt!
Citera
2018-03-17, 10:48
  #8643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Det är inte inbördeskrig i Afghanistan. Inte heller i Iran.

Så det är bara att åka hem. Hjälpa till att bygga upp sitt land.

En bra afghan behövs i Afghanistan, inte i Sverige.

Framförallt, ruttna afghaner behövs INTE i Sverige.
Citera
2018-03-21, 09:44
  #8644
Medlem
Är det någon som vet vart dessa "barn" bor nu för tiden? Har någon av dom blivit utvisade?
Citera
2018-03-25, 22:22
  #8645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det verkar som om Ung i Sverige är involverade i ytterligare ett våldsdåd. Amir Nabilzadeh gråter ut på twitter och outar den 17-åring som hamnade i knivslagsmål och dog som Mahmoud. Han anger att Mahmoud var med och planerade strejken vilket är så pass mycket information att den som följt rörelsen kan göra en kvalificerad gissning avseende vem det är (men säkert kan man ju inte vara).
https://twitter.com/nabizadehse/stat...01951684198400
https://twitter.com/nabizadehse/stat...23720931577856

På sin Facebooksida flaggar Ung i Sverige i svart.

Själva dådet diskuteras här:
(FB) Enskede: elev knivdödad på gymnasium 2017-12-13
Amirs svenska har blivit lite bättre. Flashback har betydelse, efter 720 sidor med KASTA UT DOM får dom ensamkommande stanna .
Citera
2018-03-26, 18:10
  #8646
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Amirs svenska har blivit lite bättre. Flashback har betydelse, efter 720 sidor med KASTA UT DOM får dom ensamkommande stanna .

Nu har han gjort sin twitter privat (igen).
Citera
2018-03-26, 18:27
  #8647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nu har han gjort sin twitter privat (igen).
Han är en rolig liten fan. Korkad på ett underhållande sätt.
Citera
2018-03-26, 19:14
  #8648
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Han är en rolig liten fan. Korkad på ett underhållande sätt.

Haha ja, ofta fått mig ett gott skratt när man läst hans tweets. Dröjer nog inte länge innan han låser upp den igen.
Citera
2018-03-27, 04:47
  #8649
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Den för sexualbrott dömde Arif Moradi har ännu inte utvisats. Nu kallar han sig Niklas Mo på Facebook och har tydligen ansetts lämplig (av vem?) att åka runt och föreläsa för elever.

Han postar deras positiva omdömen på Facebook.

Han har ju tydligen fått PUT nu, till kvinnornas stora lycka. (dock kanske inte hans offers lycka)
Hur är det ens möjligt? MigV måste ha blivit infiltrerat. Vet du var och hur man får tag på
handlingar om PUT? Är det offentligt som en vanlig dom?
Citera
2018-03-27, 09:24
  #8650
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Han har ju tydligen fått PUT nu, till kvinnornas stora lycka. (dock kanske inte hans offers lycka)
Hur är det ens möjligt? MigV måste ha blivit infiltrerat. Vet du var och hur man får tag på
handlingar om PUT? Är det offentligt som en vanlig dom?
Jag kan inte tänka mig att PUT betraktas som en offentlig handling.
Citera
2018-04-19, 09:32
  #8651
Medlem
LaScalas avatar
https://www.svd.se/fatemeh-khavaris-liv-blir-bok-d80j

Jag tyckte väl att det var för tyst för länge från megafonhucklet. Då anar man ju oråd?
Men nu har vi inte bara en blivande statsminister i huckle utan även en blivande nobelpristagare!
Och många stolar i Akademien är ju tomma så...

Boken "Jag stannar till slutet" är skriven i samarbete med journalisten Annie Hellquist och kommer i bokhandeln i juni. Den skildrar Fatemehs eget liv och de händelser som har format henne, men skildrar också hur man bygger upp en folkrörelse av utsatta människor.
Citera
2018-04-27, 18:43
  #8652
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
https://www.svd.se/fatemeh-khavaris-liv-blir-bok-d80j

Jag tyckte väl att det var för tyst för länge från megafonhucklet. Då anar man ju oråd?
Men nu har vi inte bara en blivande statsminister i huckle utan även en blivande nobelpristagare!
Och många stolar i Akademien är ju tomma så...

Boken "Jag stannar till slutet" är skriven i samarbete med journalisten Annie Hellquist och kommer i bokhandeln i juni. Den skildrar Fatemehs eget liv och de händelser som har format henne, men skildrar också hur man bygger upp en folkrörelse av utsatta människor.

Det är så orättvist! När kommer en svensk epa-lantis få nobelpris! Aldrig! Jävla PK-maffia! Det är judarnas fel!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback