2017-10-10, 18:26
Medlem
fuskas avatar
Men låt kinesaraberna stanna då. Men lösa jävla land. MEN yppas det ens ett pip om anhörig invandring så ska dom skjutas på fläcken.... Är så jävla förbannad. Affär har alla cacao färgade diplomatisk immunitet i Sverige?????
Varför gäller lagar och regler mig som vit man? Jag är inte helt okay med det, idag är dagen då lagen blev en gråzon för mig. Tack så jävla mycket piss Sverige.
Nu ska jag se på Saltkråkan. Inte en arab så långt ögat når.
Hur jävla svårt kan det vara att skicka ut folk? Fy fan
Citera
2017-10-10, 18:28
Medlem
Gemensamt för dom flesta som protesterar vid sånt här är att dom ligger på det nedre snittet när det gäller lön. Många har inte ens ett jobb,detta är deras sätt att visa sig betydelsefulla..
Tycker fan att dom ska stå för kalaset oxå om dom vill dom ska stanna.
Citera
2017-10-10, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel554
Expressen : JUST NU: Flera av de ensamkommande får stanna ????

https://www.expressen.se/gt/just-nu-stort-polispadrag-ensamkommande-utvisas-/

Lite komiskt när de anser att de ska få stanna för att de inte kan försörja sig i Afghanistan när de inte kan försörja sig här heller. Och argumentet att de har varit här så länge att de inte längre känner igen kulturen i Afghanistan är trolleri på hög nivå!
Citera
2017-10-10, 18:38
Medlem
Kan avslaget vara att de inte är riktiga ganisar utan iranier med ekonomiska motiv?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ingen har tvingat hit honom. Sen är han inte 16 han är 20.

Sen är man inget barn vid 16. Man är i stort sett fullvuxen.
Citera
Medlem
Rabarberpaj1066s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrix-191
Lite komiskt när de anser att de ska få stanna för att de inte kan försörja sig i Afghanistan när de inte kan försörja sig här heller. Och argumentet att de har varit här så länge att de inte längre känner igen kulturen i Afghanistan är trolleri på hög nivå!

Beslutsfattarna kanske borde titta på klippet om immigration och fattigdom.

Immigration, World Poverty and Gumballs https://www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE
Citera
2017-10-10, 18:39
Medlem
Nu kämpar vi för dom 7 som riskerar massutvisas. Nya verkställighetshinder. En har hittat ny religion och 2 riskerar förföljelse för sin sexualitet. Ny aktion på Landvetter och nya tag för dom 7. Ribbenvik, svara nu!

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Citera
2017-10-10, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av matrix-191

cirkus på hög nivå

skicka dom till ryssland där finns det gott om plats i norr och jobb finns det i gas och oljefälten/gruvor sedan är det väl lättare att integreras där än i sverige?
Citera
2017-10-10, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Men låt kinesaraberna stanna då. Men lösa jävla land. MEN yppas det ens ett pip om anhörig invandring så ska dom skjutas på fläcken.... Är så jävla förbannad. Affär har alla cacao färgade diplomatisk immunitet i Sverige?????
Varför gäller lagar och regler mig som vit man? Jag är inte helt okay med det, idag är dagen då lagen blev en gråzon för mig. Tack så jävla mycket piss Sverige.
Nu ska jag se på Saltkråkan. Inte en arab så långt ögat når.
Hur jävla svårt kan det vara att skicka ut folk? Fy fan
Dom ska inte stanna! Har bott där jag bor nu i snart tolv år. Fram tills för två år sedan hade vi noll överfalls-våldtäkter. För ca två år sedan byggdes ett Hasarboende. Efter det har det skett en handfull överfallsgruppvåldtäkter och knarkhandel vid högstadieskolan sker numera nästan helt öppet. När skall folk fatta att de ska ut ur landet NU!
Citera
2017-10-10, 18:41
Medlem
Ober-sturm-bahn-fuhrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Varför är det ingen journalist som ifrågasätter det ständiga tjatet om att de kommer att dö i Afghanistan? Givet är att landet säkert inte är ens nästan lika smutt som parasittillvaron i Svedala men det är helt oviktigt i sammanhanget. Om ”det är mindre bra än Sverige” var asylskäl skulle minst tre miljarder människor ha rätt till PUT.
Men hur många återvändande män har faktiskt förlorat livhanken där borta? Mig veterligen noll.
Håller man sig borta från södra och östra delarna av landet löper man sannolikt mindre risk att stöta på en IS-anhängare än man gör på en promenad genom centrala Göteborg. Är det så att man inte vill tillhöra en förtryckt minoritet finns det bördiga centrala höglandet befolkat av 80% hazarer. Bara att ta bussen dit och säga tjenare till sina fränder. Dom pratar dessutom persiska så ett Tidigare liv i Iran är inga problems.

Allt detta är allmän kännedom, ändå envisas MSM med att pumpa ut en helt fabricerad alternativ sanning.

Hmm, tyvärr är Sveriges tillämpning av asylrätten så slö och generös att det i princip räcker det med att INTE vara Svensk medborgare för att villkoren ska vara uppfyllda för att få asyl. Därmed får hela jordklotets befolkning rät att komma till Sverige och bli försörjda.

Det är nämligen väldigt synd om alla icke svenskar.. Att tänka så är givetvis inte rasistiskt för dom menar ju så väääl!
Citera
2017-10-10, 18:42
Medlem
Vad hände med Lamottes livestream?
Citera
2017-10-10, 18:46
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plsnonickname
Vad hände med Lamottes livestream?

Några vänsterdårar försökte hindra honom från att filma, han hamnade i diskussion med en av dom och sen bröts det. Det spekuleras i om han blev fråntagen mobilen eller fick den sönderslagen av vänsterextremisterna. Dom sa åt honom att han inte fick och inte skulle filma där som om dom kunde bestämma det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in