Citat:
Ursprungligen postat av
Bensprattel
Nu har jag sett första avsnittet på TV4play.
Tyckte att Thereses dejter verkade "sådär", en av dom hade ju varit med tidigare...
Eriks tjejer var ju väldigt unga, väldigt lika utseendemässigt och kanske inte världens smartaste?
Wilhelm har ju iaf glimten i ögat och verkar vara en kul kille.
Jörgen från Vretstorp verkar vara rätt utseendefixerad och en "hö-hö-hö-typ".
Vem är bonden som träffar en brevskrivare innan speeddejtingen på Sundbyholm? (DEt var ju därför Bålsta-bonden fick vara med)
Nu är har även jag kollat in avsnitten på webben.
Eriks tjejer är väl unga eftersom han är ung själv, så det är knappast något konstigt. Jag gillade Alma (blonda tjejen med glasögon). Hon var gullig och Erik verkade gilla henne också. Fredrikke var snygg men något flamsig. Uttalandet om att hon "antingen jobbade eller handlade på Coop" var ju lite märkligt också.
Thereses killar stack väl inte ut på nåt sätt direkt så det är lite för tidigt att säga nåt om dem.
Wille hade nog varit bättre att ha i programmet än Fredrik så här i efterhand. Hans urval var ju i alla fall normalt + att han verkar mer lättsam och kul som person.
Jörgen har jag svårt för, utifrån det jag sett. Bufflig och utseendefixerad ja, vilket är ironiskt när han inte ser bra ut själv (trots att en kvinna påstod det i programmet). Dessvärre är det rätt vanligt att män som inte är vidare attraktiva siktar högre än sin egen förmåga.