2017-10-08, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Så här är det: Kims största misstag var att ta på sej kjol den här dagen. Hade hon haft långbyxor på sej ombord, hade hon säkerligen satts iland intakt och helskinnad.
BS
Citera
2017-10-08, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag försvarar inte Madsen. Men jag försvarar sanningen. Dvs Jag försöker att vara saklig samt objektiv.
Jag sitter inte och medvetet förvanskar fakta om PM:s liv i min avsky för hans fruktansvärda brott.
Han avskyvärda brott och framförallt hans ovilja att ta ansvar samt att åtminstone hjälpa till att lindra de anhörigas vånda genom att berätta sanningen,det kan jag inte förlåta. Aldrig!

Men om PM alltid varit en sådan missanpassad tokdåre och pellejöns som aldrig gjort något vettigt i hela sitt liv så hade KW levt idag. För en sådan person hade skola och myndigheter fångat upp på ett tidigt stadium. Genom att hålla sig till fakta och försöka se helheten så kan man kanske lära sig något av detta fallet. För att i framtiden lära sig att ringa in tickande bomber innan någon råkar ut på det här helt avskyvärda, obegripliga sättet som stackars KW.

Kan du länka till någon referensguide för hur man mäter och bedömer exakt vad det innebär att "aldrig göra något vettigt"?
Citera
2017-10-08, 21:04
Medlem
Citat:
Så här är det: Kims största misstag var att ta på sej kjol den här dagen. Hade hon haft långbyxor på sej ombord, hade hon säkerligen satts iland intakt och helskinnad.

Du har helt fel.
Nollan hade bestämt sig redan innan, nu skulle hans sexualsadistiska begär få blomma ut än en gång.
Förklara annars 14 knivstick i ett väldigt koncentrerat område.
Citera
2017-10-08, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Kan du länka till någon referensguide för hur man mäter och bedömer exakt vad det innebär att "aldrig göra något vettigt"?

Jag förstår inte din fråga? Vad jag talar om här är att man inte ska förvanska/förvränga kända fakta i en persons historia.
Citera
2017-10-08, 21:08
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Jag försvarar inte Madsen. Men jag försvarar sanningen. Dvs Jag försöker att vara saklig samt objektiv.
Jag sitter inte och medvetet förvanskar fakta om PM:s liv i min avsky för hans fruktansvärda brott.
Han avskyvärda brott och framförallt hans ovilja att ta ansvar samt att åtminstone hjälpa till att lindra de anhörigas vånda genom att berätta sanningen,det kan jag inte förlåta. Aldrig!

Men om PM alltid varit en sådan missanpassad tokdåre och pellejöns som aldrig gjort något vettigt i hela sitt liv så hade KW levt idag. För en sådan person hade skola och myndigheter fångat upp på ett tidigt stadium. Genom att hålla sig till fakta och försöka se helheten så kan man kanske lära sig något av detta fallet. För att i framtiden lära sig att ringa in tickande bomber innan någon råkar ut på det här helt avskyvärda, obegripliga sättet som stackars KW.

Peter madsen är tidigare OSTRAFFAD. hur hade du tänkt man ska snappa upp honom ? alla som har bdsm videos på sina dator/telefon? ja välkommen, då får du håva in sisådär 800 miljoner människor. vem står för notan? din farsa ? betala i förväg så är vi alla nöjda.
Citera
2017-10-08, 21:08
Medlem
Citat:

Vad värre var tog hon sej ner från ubåtstornet som person nummer 2. Detta innebär att Madsen som gick ner först stod nedanför, tittade upp under hennes kjol, såg hennes vackra ben och hennes söta trosor. Därmed var hennes öde beseglat. Redan innan hon "tagit mark" på durken hade Mördarmadsen bestämt att nåt samlag skulle hon inte komma undan. Den häftiga kåthet som överväldigat honom vid anblicken av hela härligheten var större än han nånsin kunde värja sej mot.

Det hela var tämligen oplanerat och var impulsstyrt vad gäller Madsen. När det gäller Kim var hennes tankar säkerligen på helt annat håll än mellan benen. Hon var proffs. Hon var där för ett visst ändamål och torde ha blivit tämligen överraskad av Madsens "skamliga" förslag.

Hon fann honom föga åtråvärd i sin skitiga overall och helsnagg. I samma ögonblick som Madsen blev avvisad så föddes tanken på våld. Sen går jag inte in på exakt hur han gått tillväga i sitt modus operandi, men hur det nu kom att sluta är vi väl alla ganska medvetna om vid detta laget.

Du har framfört din ide, fältet är fritt för att tycka om det, eller avstå.

I mitt fall avstår jag från kommentarer, men talar om att jag gör det. Orsaken är den, att jag anser att den katastrofala händelsen har större djup än att PM ev. fick en glutt på KW's trosval, just den dagen.
Citera
2017-10-08, 21:11
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .CYG.
Du har helt fel.
Nollan hade bestämt sig redan innan, nu skulle hans sexualsadistiska begär få blomma ut än en gång.
Förklara annars 14 knivstick i ett väldigt koncentrerat område.

Eftersom han hade henne i sitt våld kan han mycket väl ha låtit sina sexualsadistiska böjelser få fritt spelrum. Men det går jag inte in på i just detta inlägg. I tidigare inlägg har jag däremot ondgjort
mej över Madsens uppenbara sexualsadism. Redan tidigt i denna tråd.
Senast redigerad av Starback 2017-10-08 kl. 21:15.
Citera
2017-10-08, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
Peter madsen är tidigare OSTRAFFAD. hur hade du tänkt man ska snappa upp honom ? alla som har bdsm videos på sina dator/telefon? ja välkommen, då får du håva in sisådär 800 miljoner människor. vem står för notan? din farsa ? betala i förväg så är vi alla nöjda.

Öh? Har du kollat upp kända fakta på vår mördares liv från födelse och fram till augusti 2017?
Citera
2017-10-08, 21:14
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Det kan säkert vara så, strömmarna i sundet är starka och många. Men även vid högre temperatur, vill jag påstå att det tar mer tid än ett par veckor för att gasbildning ska ha en avgörande effekt på densiteten på torsyn, jag ser mig gärna motbevisad av någon som KAN detta!!!
Då kan du se dig motbevisad nu, se tabell med ungefärliga tider för en kropp i vatten att flyta upp till ytan till följd av gasbildning vid olika temperaturer: http://www.pawsoflife.org/Library/Trailing%20Water/body_float_info.pdf Notera temperaturer i ºF.

Jag hittar inte vid snabb sökning väderhistorik för Kögebukten i år men en graf över normala vattentemperaturer http://www.mitrejsevejr.dk/l/danmark/klima-koege-vejr-temperaturer-vandtemperatur.php förmodligen visande ytvattentemp visar att den brukar ligga 17 grader i augusti, 15 grader i september och 12 grader i oktober ett normalår. Säg då att bottentemperaturen är en halv till någon grad lägre.

16 ºC är c:a 61 ºF och enligt tabellen i första länken skulle det då ta 7-10 dygn för en kropp att flyta upp om den inte är nedtyngd eller tillräckligt punkterad.
Citera
2017-10-08, 21:15
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Öh? Har du kollat upp kända fakta på vår mördares liv från födelse och fram till augusti 2017?

ok så det finns lite mer avvikande saker. då kanske vi är nere på 50 miljoner. fortfarande du som ska stå för notan.
Citera
Medlem
Kenpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
...den katastrofala händelsen har större djup än att PM ev. fick en glutt på KW's trosval, just den dagen.

Öh... och hon hade väl knappast trosorna utanpå sina leggings heller?
Citera
Medlem
Docklands avatar
Citat:

Vad värre var tog hon sej ner från ubåtstornet som person nummer 2. Detta innebär att Madsen som gick ner först stod nedanför, tittade upp under hennes kjol, såg hennes vackra ben och hennes söta trosor. Därmed var hennes öde beseglat. Redan innan hon "tagit mark" på durken hade Mördarmadsen bestämt att nåt samlag skulle hon inte komma undan. Den häftiga kåthet som överväldigat honom vid anblicken av hela härligheten var större än han nånsin kunde värja sej mot.

Det hela var tämligen oplanerat och var impulsstyrt vad gäller Madsen. När det gäller Kim var hennes tankar säkerligen på helt annat håll än mellan benen. Hon var proffs. Hon var där för ett visst ändamål och torde ha blivit tämligen överraskad av Madsens "skamliga" förslag.

Hon fann honom föga åtråvärd i sin skitiga overall och helsnagg. I samma ögonblick som Madsen blev avvisad så föddes tanken på våld. Sen går jag inte in på exakt hur han gått tillväga i sitt modus operandi, men hur det nu kom att sluta är vi väl alla ganska medvetna om vid detta laget.

Hon hade väl byxor på sig? Och kjol över?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in