Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Så här är det: Kims största misstag var att ta på sej kjol den här dagen. Hade hon haft långbyxor på sej ombord, hade hon säkerligen satts iland intakt och helskinnad.
Vad värre var tog hon sej ner från ubåtstornet som person nummer 2. Detta innebär att Madsen som gick ner först stod nedanför, tittade upp under hennes kjol, såg hennes vackra ben och hennes söta trosor. Därmed var hennes öde beseglat. Redan innan hon "tagit mark" på durken hade Mördarmadsen bestämt att nåt samlag skulle hon inte komma undan. Den häftiga kåthet som överväldigat honom vid anblicken av hela härligheten var större än han nånsin kunde värja sej mot.
Det hela var tämligen oplanerat och var impulsstyrt vad gäller Madsen. När det gäller Kim var hennes tankar säkerligen på helt annat håll än mellan benen. Hon var proffs. Hon var där för ett visst ändamål och torde ha blivit tämligen överraskad av Madsens "skamliga" förslag.
Hon fann honom föga åtråvärd i sin skitiga overall och helsnagg. I samma ögonblick som Madsen blev avvisad så föddes tanken på våld. Sen går jag inte in på exakt hur han gått tillväga i sitt modus operandi, men hur det nu kom att sluta är vi väl alla ganska medvetna om vid detta laget.
Du har framfört din ide, fältet är fritt för att tycka om det, eller avstå.
I mitt fall avstår jag från kommentarer, men talar om att jag gör det. Orsaken är den, att jag anser att den katastrofala händelsen har större djup än att PM ev. fick en glutt på KW's trosval, just den dagen.