Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
Verkligen konstigt att de inte aktivt letar efter flera gärningsmän?
Var MGM så stor och stark?
Eller BO så svaga?
Så tragiskt för de anhöriga 😒
Eller hur. Jag har så svårt att förstå att man inte kan avgöra om det var en eller flera gärningsmän av brottsplatsen. Samt att det verkar så svårt att hitta att hitta DNA. Vad gör denna brottsplats så unik? Jag ser 2 möjligheter antingen klinisk ren. ( typ städats från värsta amerikanska gangster filmen är där och städar upp efter brottet rent.) eller den totala motsatsen. Att brottsplarsen är en morbid sörja.
Jag tror att jag läst någon stans att Edvin va en rätt stadig kille på 185. Men förutom att köra mintgrön raggarbil, mörda, fixa brottsplatsen till det unika skick den verkar vara i, så köper han tejp, tankar och tar ut pengar i Borensberg. Det känns som för mycket att ror i land på en dag för någon som här ha beskrivits som en kedjerökande, deprimerad småbarnspappa.
Jag börjar fundera på om Edvin inte alls är tyst utav lojalitet utan av rädsla. Tesen lojalitet pekar hela tiden år mitt favorit par. Och hur jag än försöker att tänka bort dom så faller slumpen på dom i alla fall. Det känns lite som det står något stort och tyvärr än så länge osynligt precis framför mig och pekar åt det hållet.