Citat:
Det var inte det bästa jag kunde komma på. Däremot var det allt din post var värd. Du gör dig nämligen skyldig till en hel drös härskartekniker som för mig diskvalificerar dig från en djupare diskussion om ämnet. Du bemöter heller inte de argument jag för fram, vilket i sin tur visar hur lite du egentligen är intresserad av ämnet i tråden.Var det det bästa du kunde komma på? Låtsas inte förstå engelska? Jag har spenderat majoriteten av mina formativa år i engelsktalande länder och tar mig rätten att skriva enklare fraser på engelska. Deal with it.
Men kom igen med det röda pillret då! Jag väntar med spänning här ju! Väldigt OT men du kan ta det på om om du vill.
Men kom igen med det röda pillret då! Jag väntar med spänning här ju! Väldigt OT men du kan ta det på om om du vill.
Du går OT i affekt säger du bara det första du kommer på i tron om att du varit lite lustig eller kvick, men eftersom du glömt vad tråden handlar om har du bara gömt sig under en blöt och möglig offerkofta.
OnT, på ytan kan man vara hur snygg som helst, men öppnar man munnen och visar sig vara en massiv hatare är man bara ful och ovälkommen i de flesta sociala sammanhang. Då kan man isolera sig med sin manshatarsekt och tro att "den goda och fina delen" av världen finns där och håller dig sällskap, men förr eller senare kommer även du upptäcka att de som exkluderades i första rundan inte var de sista då grundproblemen faktiskt kvarstår och fler behöver exkluderas, då ingenting fungerar trots de bästa intentioner. Se på den feministiska eliten i Sverige. Det är få som håller sams. De har alla hamnat i onåd hos varandra, men med lite miljoner på fickan kan man dra sig tillbaka och låta andra ta över och låta dem göra om samma misstag. Precis som med kommunismen. Den har aldrig tagit hänsyn till personliga val utan kräver hela tiden att man ska bortse från sig själv, "för saken".
För att återgå till det du ville lyfta, men som inte ingick i trådens ämne, så kan du väl lyssna på det här och återkomma i en för ämnet lämplig tråd:
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=793