Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Nu spekulerar jag lite men säg att PM därute lämnade KW och tog en liten avstickare i Ubåtens uppblåsbara gummibåt.
När han rott tillbaka upptäcker han vad den tredje personen som han har en oerhört stor lojalitet till gjort och beslutar sig för att hjälpa hen från att slippa bli gripen av polisen och sätter av hen i gummibåten vid räfshalvön varefter han städar upp enligt vad som rapporterats.
Jag säger inte att det är exakt så här det gått till eftersom jag inte var med i Ubåten utan bara att det är vad väldigt många tänker.
Det väcker ju en del frågor. Var är gummibåten? Varför syns inte heller denna tredje person på videoövervakningen på refshaleöen, den som inte heller fångade KW. Och hur har ubåten kunnat färdas längs sin dokumenterade rutt under tiden som ingen levande själv befinner sig ombord på den? Hur många timmar tar det att ro en liten gummibåt från Flakfortet in till Refshaleöen och tillbaka ut igen till den plats ubåten själv tagit sig till under tiden?
Bara för att ta några exempel.
Dock är vad du säger, att även om man får fram teknisk bevisning på den enda punkt som alla experter efterfrågar för att kunna döma PM, dödsorsak, så kan PM inte fällas.
Sedan får du gärna utveckla lite vilka alla dessa "väldigt många" är, och hur du vet vad de tänker. För du är väl inget troll?
Nej, du är nog tvärtom väldigt ensam med din konspirationsteori.