Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-07, 20:47
  #1
Avstängd
Alltså har ett problem. Varje gång min kille eller killar jag haft har klippt sig blir så jäkla äcklad. Jag tycker är oattraktivt. Killar ska ha rufs. Inte nästan skalliga. Alltså jag tänder inte och när man ser dom på festbilder blir jag så äcklad, jag tänder inte på dom. Nu min kille, såg en bild på honom från igår ikväll. Jag blir ju ledsen. 2 cm hår i massa vax. Är detta vanligt? Tänder fan mer på vikingar än hans nästan rakade hår någon som känner igen sig??
Citera
2017-10-07, 20:51
  #2
Medlem
Här är din drömkille. Rufsigt och messy hair.

http://data.whicdn.com/images/25429694/original.jpg
Citera
2017-10-07, 20:51
  #3
Medlem
franges avatar
Gör slut, då.
Citera
2017-10-07, 20:53
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Här är din drömkille. Rufsigt och messy hair.

http://data.whicdn.com/images/25429694/original.jpg

Oh lord! du känner mig så väl, langa hans nummer på dirre
Citera
2017-10-07, 20:53
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Gör slut, då.

ska vänta tills det växer ut och då rappa tag i honom
Citera
2017-10-07, 20:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Oh lord! du känner mig så väl, langa hans nummer på dirre

Haha. Hittade han på Google bara. Men jag misstänkte väl nästan någon som honom!
Citera
2017-10-07, 20:55
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Haha. Hittade han på Google bara. Men jag misstänkte väl nästan någon som honom!

Det är ingen man om det inte är hår. Men folk här på Flashback, min broder och killkompisar misstänker starkt att han är homosexuell såatte gud vet vad han sysslar med när jag ej är där.
Citera
2017-10-07, 20:56
  #8
Medlem
GormDenGamles avatar
Om det är de du stör dig på hos en pojkvän, borde du mogna ett par hack. Helheten räknas.
Hoppas att han dumpar dig och hittar en mer mogen tjej!
Citera
2017-10-07, 20:57
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Om det är de du stör dig på hos en pojkvän, borde du mogna ett par hack. Helheten räknas.
Hoppas att han dumpar dig och hittar en mer mogen tjej!

Men varenda kille jag träffar och tjejerna träffar nu för tiden är ju sånna som klipper sig mer än dom styrketränar, DET ÄR BEKLAGLIGT!!
Citera
2017-10-07, 21:21
  #10
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Det är ingen man om det inte är hår. Men folk här på Flashback, min broder och killkompisar misstänker starkt att han är homosexuell såatte gud vet vad han sysslar med när jag ej är där.
Rufsigt hårsvall är gay.
Citera
2017-10-07, 21:22
  #11
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Men varenda kille jag träffar och tjejerna träffar nu för tiden är ju sånna som klipper sig mer än dom styrketränar, DET ÄR BEKLAGLIGT!!

Vad snackar du om ? Klipper sig mer än de styrketränar ?
Citera
2017-10-07, 21:26
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Vad snackar du om ? Klipper sig mer än de styrketränar ?

Det var en metafor. Min kille ska vara en riktig man! Heterosexuell, öldrickande, biff, äta kött, inte sopsortera, snusa och vara burdus. Inte dricka Baileys, väga 65 kg, ha vax, vara vegetarian som min nuvarande -.- det är inte så mycket att ta och hålla i om man säger så
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback