Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-10-11, 13:34
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Här är din drömkille. Rufsigt och messy hair.

http://data.whicdn.com/images/25429694/original.jpg
Trodde först det var en lesbisk tjej på bilden.

Det där är ingen drömkille, det där är en liten pojke. Pedofilvarning.
Citera
2017-12-15, 20:10
  #50
Medlem
Cc33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Alltså har ett problem. Varje gång min kille eller killar jag haft har klippt sig blir så jäkla äcklad. Jag tycker är oattraktivt. Killar ska ha rufs. Inte nästan skalliga. Alltså jag tänder inte och när man ser dom på festbilder blir jag så äcklad, jag tänder inte på dom. Nu min kille, såg en bild på honom från igår ikväll. Jag blir ju ledsen. 2 cm hår i massa vax. Är detta vanligt? Tänder fan mer på vikingar än hans nästan rakade hår någon som känner igen sig??
Vad tycker du om typ lite halv messy axellångt hår? Typ min avatar
Citera
2017-12-16, 01:05
  #51
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Alltså har ett problem. Varje gång min kille eller killar jag haft har klippt sig blir så jäkla äcklad. Jag tycker är oattraktivt. Killar ska ha rufs. Inte nästan skalliga. Alltså jag tänder inte och när man ser dom på festbilder blir jag så äcklad, jag tänder inte på dom. Nu min kille, såg en bild på honom från igår ikväll. Jag blir ju ledsen. 2 cm hår i massa vax. Är detta vanligt? Tänder fan mer på vikingar än hans nästan rakade hår någon som känner igen sig??

Lös problemet. Säg till honom hur du känner, så att han förstår hur viktigt detta är för dig. Sannolikt kommer han då välja att inte klippa sig så kort.
Citera
2017-12-16, 02:07
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Alltså har ett problem. Varje gång min kille eller killar jag haft har klippt sig blir så jäkla äcklad. Jag tycker är oattraktivt. Killar ska ha rufs. Inte nästan skalliga. Alltså jag tänder inte och när man ser dom på festbilder blir jag så äcklad, jag tänder inte på dom. Nu min kille, såg en bild på honom från igår ikväll. Jag blir ju ledsen. 2 cm hår i massa vax. Är detta vanligt? Tänder fan mer på vikingar än hans nästan rakade hår någon som känner igen sig??

Du igen med sådana här pre-pubertala ho ho ho trådar!? Förresten har kvar ditt PM där du säger att du är 16 år med länk till bevis. Tror moderatorerna är intresserade. Gummibossen det är han.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback