Citat:
Ursprungligen postat av
Sunfire
Synd att tråden är borttagen. Och isåfall varför? Och varför vill inte utredarna veta mer om källan bakom tråden när de söker motiv?
Saker ryker från nätet så fort de är för uppenbart att det är kopplade till något som sen inträffat. Jag tror inte alls utredarna är speciellt intresserade av att komma fram till sanningen. Inte så länge som det kommer ett tjockt kuvert med kontanter under bordet vid rätt tillfälle.
Klart som fan att det här inte var en galning ute på ett självmordsuppdrag. Paddock, om det ens är han på bilderna med tanke på att ansiktet är böjt bakåt att man inte ser ansiktsdragen, blev likviderad av någon eller några. När och varför kanske kommer fram en dag.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
”We are living in a Disney World” ~ Oliver Stone
Det är inte konstigt att fler och fler börjar ifrågasätta Main Stream News mot bakgrund av vad vi idag faktiskt vet har utspelat sig under ytan i en mängd kritiska historiska skeenden det senaste seklet. Det som däremot är konstigt är att det fortfarande finns individer som tycker att det här ifrågasättandet är konstigt.
Nu är det bara att invänta critical mass och hoppas på att det inte blir blodigt.
Västvärlden delas idag in i människor i två grupper. Jag vill inte kalla det för vakna och får, det låter trivialt. Men i de som fortfarande tror på systemet och dess godhet och de som tappat förtroendet. Jag tror det handlar om hur bra långtidsminne man har. Vissa har inte det och kan då inte koppla ihop alla delar rent kronologiskt.