2017-10-07, 13:49
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Nej, den är obegriplig, men min gissning:

Skribenten, Ali Reza...., gör ett inlägg riktat till Hucklet med bror som är ungefär: Sluta ljuga för afghaner. Nu ska deportationerna börja. Du har fått en massa pengar. Polischefen har sagt att detta är inget hotell. Du avslutar strejken nu och försvinner med pengarna. Du har sålt afghanerna.

Bara en gissning.

En gissning så god som någon. Tack.
Citera
2017-10-07, 14:28
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
En svensk har bott i Afghanistan i flera år våran tramsjakt hävdar att Afghanistan är en säker död. Faller inte det på sin egen orimlighet är journalisten en zombie?

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=478003022583862&id=2998714537 30354

En 16åring utvisas En vuxen man rättare sagt snarare i våran Iran-Amirs ålder. Deras pojke ska utvisas vilket trams från GP.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=478157125901785&id=2998714537 30354
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-10-07 kl. 14:43.
Citera
2017-10-07, 14:42
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Man får ont i huvudet av alla äckliga batikhäxor. Möjlighet att ge svar på tal.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155876239711800&id=16516815 6799
Citera
2017-10-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Man får ont i huvudet av alla äckliga batikhäxor. Möjlighet att ge svar på tal.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155876239711800&id=16516815 6799
Herre Gud! Är Jan-Åke Sveriges största cuck? Fast det är klart, Kajsa ser inte ut som någon man säger emot, jösses vad otrevlig hon ser ut.
Citera
2017-10-07, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PanserPoes
Herre Gud! Är Jan-Åke Sveriges största cuck? Fast det är klart, Kajsa ser inte ut som någon man säger emot, jösses vad otrevlig hon ser ut.
Kanske Jan Åke vill bli utvisad istället då till Afghanistan istället för "våran pojke" Yasin.
Citera
2017-10-07, 16:09
Medlem
Bente.Albrechts avatar
Ung i Sverige - lobby- och proteströrelse:
Kod:
Samling och aktion i Stockholm
Söndag 8 oktober 13:00 – 22:00
13.00 -16.00 mynttorget - samling
16.30 - 22.00 Utanför tevehuset - aktion

Offentlig · Värd: Ung i Sverige
Kod:
AKTION UTANFÖR TEVE-HUSET - STOPPA UTVISNINGARNA
På söndag kväll är det partiledardebatt i agenda, då kommer Ung i Sverige att demonstrera tanför teve-huset (Oxenstiernsgatan 26-34). Alla partiledare, ordförandena i riksdagspartierna, kommer att komma till teve-huset för debatt. De ska inte kunna blunda för oss, ingen ska kunna låtsas som att vi inte finns!

Politikerna diskuterar och bestämmer över våra liv, men vägrar möta oss eller låta oss vara med i samtalet. Vi vill visa dem vad deras asylpolitik innebär, vad som väntar oss efter utvisingar. Därför kommer vi stå blodiga och vänta på partiledarna. 

AKTION I HELA LANDET - STOPPA UTVISINGARNA
Ungdommar, vart ni än bor, kan ha protest på södag kl 16.30. Vi målar oss blodiga med färg för att visa vad som väntar oss om vi utvisas. På så sätt kan alla i landet vara med.
https://www.facebook.com/events/374135666339641/

Ung i Sverige-teammedlemmen Amir Nabizadeh - åldersbedragare (född 1994,
men uppgivit 1999 i Sverige - Hanif Bali berättar om detta i Desinformationskampanj om Nabizadeh) - skriver för 45 min sedan (översättning via Facebooks översättning):
Citat:
Ibland måste man förlora för att vinna. Jag kommer aldrig in i ett spel. Det var länge sen. Jag svarar inte på den idag. Jag har redan sagt, och återigen, att varje nation i afghanistan har rätt att få uppehållstillstånd i swy̰dn. Kön eller etnicitet. Jag ska bevisa det.
Kämpa inte för nåt som inte är ditt. Kämpa för något som tillhör dig. Karaktär och ạfḵạrtạn.
Invandring kan i din ålder och din nationalitet och din etnicitet döma och ändra på papper, men din personlighet kommer aldrig att kunna.
Det här är din personlighet som bevisar att du behöver stödja inget annat...
https://www.facebook.com/virgulese/posts/600487130341972
Citera
2017-10-07, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Kanske Jan Åke vill bli utvisad istället då till Afghanistan istället för "våran pojke" Yasin.
#skickajanåkeistället? Tror nog Kajsa hade varit nöjd med den lösningen.
Citera
2017-10-07, 16:12
Medlem
Ngn som är kunnig vad gäller Kommunallagen?
Jag har nämligen sett "Ung i Sveriges" flagga vaja utanför en kommunal förvaltning/verksamhet.
Hur lagligt är detta? Får en kommunal verksamhet ta ställningstagande i frågor som till viss del är politiska och dessutom luktar starkt vänster?
Om svaret är NEJ vart ska man anmäla sånt i så fall?
Citera
2017-10-07, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosomalisk

Exempel som det aktuella är förhoppningsvis väldigt värdefulla som ögonöppnare i batik-kretsar.

Nej, där har jag gett upp. Det är fullständigt omöjligt att öppna ögon på batikfolk. De är lika uppbundna till sin krets och lika verklighetsflyende som Jehovas Vittnen. De hittar ständigt på nya förklaringar och sagor för att inte tappa sin förankring i den subkultur/sekt de vistas i.
Citera
2017-10-07, 16:22
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bente.Albrecht
Ung i Sverige-teammedlemmen Amir Nabizadeh - åldersbedragare (född 1994, men uppgivit 1999 i Sverige - Hanif Bali berättar om detta i Desinformationskampanj om Nabizadeh) - skriver för 45 min sedan (översättning via Facebooks översättning):https://www.facebook.com/virgulese/posts/600487130341972
Samma text via Google translate persiska till engelska:
Citat:
Sometimes you have to lose to win. I never go into a game. I changed my way a long time ago. I do not answer the politicians who are Afghan refugees today. I said before and I say that every single nation in Afghanistan has the right to stay in Sweden, regardless of age. Sex or Ethnicity. I prove this.
Do not fight for something you do not care about. Fight for something that's worthy of yourself. Personality and your thoughts. The Immigration Office can judge your age and your nationality and your ethnicity, and change it on paper, but it can never be your person.This is your character that proves you need support, not another thing ...
Med reservation för att översättningen är osäker låter det som om han medger att han ljög - men att han hade all rätt att göra det då det är varje afghans rättighet att stanna i Sverige.
Citera
2017-10-07, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Nej, där har jag gett upp. Det är fullständigt omöjligt att öppna ögon på batikfolk. De är lika uppbundna till sin krets och lika verklighetsflyende som Jehovas Vittnen. De hittar ständigt på nya förklaringar och sagor för att inte tappa sin förankring i den subkultur/sekt de vistas i.
Fast jag hyser förhoppningar om att vissa av batikhäxorna faktiskt är lurade, till skillnad från dem som är direkt krigiska och har en "allt åt alla-mentalitet".
Senast redigerad av Psykosomalisk 2017-10-07 kl. 16:27.
Citera
2017-10-07, 16:42
Medlem
Bengrots avatar
Vilka pajasar. Man bedriver ju ren utpressning mot våra politiker. Jag hoppas verkligen att politikerna inte ger efter för de här bedragarnas krav. Det vore en stor prestigeförlust i så fall. Då kommer hela invandringspolitiken att falera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in