Citat:
Ursprungligen postat av
Lasermopsen
Nu har Amir börjat twittra igen, numera på perfekt svenska. Det kan inte vara så att det är hans AFA-advokat som hjälper till lite?
https://twitter.com/nabizadehhhh/status/916434461344006151
Vad han håller på och fixar med sitt Twitternamn, nu i natt tillbaka igen till det gamla, ett antal timmar var det ändrat...
Man undrar om han gör detta själv, och om han likaså skriver Twittertexterna själv (alltid)?
Skulle inte förvåna om det är denna AFA-Emma som skriver en del åt Amir.
Vad skriver han då? För 30 min sedan:
Citat:
Jag fått inte uppehållstillstånd pga min ålder! Jag hade asylskäl.
Före det, för ca 40 min sen:
Citat:
Amir Nabizadeh 🦁 @nabizadehse
Jag kunde inte leva i Iran pga politiker som dig @hanifbali. Sverige borde skämmas över dig. Ingen skillnad mellan dig och Mattias längre.
Hanif Bali (@hanifbali) svarar strax efter:
Citat:
Ok, hoppas du finner trygghet här. Vidhåller du fortfarande att det ej är din blogg? Isåfall, vem har hackat dig sedan 2012?
Amir Nabizadeh säger då:
Citat:
I Iran det var jätte många som du som försökte att förstöra mitt liv, jag visste inte att de sprider sig hit också. Vi ses snart. ✌
Bali därefter:
Citat:
Svar till @nabizadehse
Är det din blogg? Jag kommer dra tillbaka allt och be om ursäkt om du kan förklara den uppenbara tekniska bevisningen.
23-årige Amir Nabizadeh (född 1994 enligt uppgift) svarar alltså inte på frågan om bloggen...
"AFA-advokaten" du nämner, Emma Persson, är en rätt ful fisk (advokat som är lite ökänd för en snaskig, ohederlig stil, person med besynnerlig människosyn). Stinker ordentligt om hennes dubiösa omhändertagande av den bedräglige amir Nabizadeh.